Monday 31 January 2011

♥ Kenapa NIE ♥

Donno lar kenapa dengan aku nie exited terlebih sangat dah macam tak sabo sabo
plak sampai nak buat kerja tak de semangat langsung adeyyyy
kerja dah lar banyak tapi bukannya aku buat sebaliknya aku dok layan gossip
lar search pasal Golden Palm tree lar nie lar itu lar adeyyyy asal bukak mengadap
kerja ajek kepala start sakit kenoning ajek kepala nie nape nie
denyut denyut lak sakit kepala nie haiiii kenapa lar ekkk
kenoneng plak tengok kerja berlambak depan mata nie
adeyyy perut sakit lar plak why perut why time time begini ko sakit
weyyy korang ada tips tak nak tulun aku settlekan kerja sebab aku dah terlalu
lalu dan lalu exited nak pi bercuti nie bila tengok kerja aku macam dah tak sabo
nak pergi bercuti nie dah kira makan gaji buta dah nie dari ari sabtu nya keje
tak sesiap lagik nie adeyyy help me plss.....!!!!
uwaa aku asyik dok hengat kat beg yang nak dibawak pi cuti nie
aku hengat kat tempat tu dalam pale otak aku hengat semua tu ooo plss jangan nak
mengegada lar * Acha * ohh plss lar tak mo terlalu exited dah ler tadi dok kira then
dok story pasal pancing Ohhhh tulun lar tak mo macam macam keje banyak kay
asal tengok keje tak de mood nak buat ello nie dah kol bape tak siap siap lagik
urmmm teruk right aku nie dah ler kerja banyak tapi asyik dok memekak kat blog aje
pasal percutian urmmmmmm back buat kerja tak mo ar fikir pasal cuti lagik
balik karang kita verangan * wink wink * another 3 day ( Khamis plss come faster )...

No comments:

Post a Comment