Sunday 9 January 2011

♥ Aku Mahu Melahar ♥

Melahar nie masuk kategori apa ek...??
marah ke mengamuk ek...??? ker berperang sambil berserang...??
aku baru lepas lunch perut kenyang rabak padahal tak makan banyak pong
mungkin tangki perut hari nie minyak dikurangkan kot sebab proses belom
sudah lagik kot ye lar.......urmmm tadi masa study nak buat page fb entah macam
mana aku ley plak terclick kat page pasal KLMU or Cosmopoint apa yang aku
hayati rupanya ramai yang tak puas hati ekk pasal servis dan segala gala mengenai
KLMU malas dahhh nak bukak story lama buat hati aku makin luka dan berdarah ajek
la nie aku sorang ajek opss ada dengan si penceramah dia buat kerja dia aku plak
update blog syok sikit duduk dalam air cond mum tanya tak nak balik hotel
dulu ke sebab ada masa aku jawab malas lar plak sebab rehat tak lama kejap ajek
macam semalam aku ley balik hotel lepak lepak kaw kaw punya lar
siap sempat tukar baju lagik tapi today tak sebab masa rest tak lama
uwaa hari nie balik mesti aku lepak punya sepanjang otw balik JB sure aku
tido terbongkang punya lar sebab kelepakkan penat sangat tapi kan tak larat
lor nak bukak mata bulat bulat malam tadi pon kol 11 lebih habis cerita cinta buta
aku already tido tapi pagi tadi nak bangun punya lar leceh dan susah malas seyy
rasa macam nak sambung ajek sleep pastu peluk mum uwaaa peluang tu
dapat manja manja dengan mum tapi abis kursus aku nak kena cabut pi KLCC
jap untuk beli case iPhone pastu pak tam pon pesan jugak karang kol 9 malam
nie dah bertolak balik JB semula okey esok saya nak tidur sepuas puas nya
nak golek golek nak peluk peluk bantal okey cukup karang kejap lagik class mata
mengecil sahaja karang boleh plak rasa nak sleep ajek uwaaa psstt kesian taw i
sorang2 ajek yang semua lebih kurang mak cik mak cik akak-akak yang dah kahwin
aku nie tak taw apa-apa terkulat kulat ye lor aku duduk pon sebab nak belajar
buat website tapi last last dok bincang sedikit pasal bisness tak ke stress...???
aku nie mencik habis bab bisnes cukup lar tak mo tak mo tapi kalau kasi aku lappy
or pc tapi with tenet cukup lar i suka bangat kuikuikui.....
tapi batuk aku makin menjadi jadi lar tak kurang kurang pon walau dah makan
ubat batuk esok mum nak pi doktor coz mum pon tak sihat tido malam dada bunyi
macam semput tapi tak semput pon better pergi cepat aku nie malas nak pergi
kasi aku melepaskan rindu pada katil tilam bantal selimut kuikuikui
pssst semalam kiut seyyy barang barang hello kitty wahhh boleh jadi mereng
jap tapi beg luggage mahal lar plak size sedang sedang tapi harga RM800 ++
err baik aku pi beli handbag Anna Sui untuk kerja nanti ahhahah senang cite
dua-dua tak payah tolak ke tepi buat menyebuk ajek.....
urmm tadi masa lunch rupanya mum tengah kemas kemas beg urmmmm
pa tam, sis, adol , bini pak tam, mak mertua pak tam pergi Desaru kelakar lar tadi
si payaz aku suruh pak tam panggil dia apa jek dia berbual kiut geram rasa nak geget
ajek tak pe esok karang aku geget dia hahha tunggu lar ekk adol
sekali sebuk panggil nenek nenek then bek kata bukan nenek lar asu lar sekali kiut ajek
dia reply ooooo kiut taw si kecik nie rasa macam nak geget geget ajek.....!!!!
tunggu payaz get ready asu nak geget payaz......!!!!!
skrg nie kol 2:02 PM start karang kol 2:15 PM urmmm lama lagikkan apa nak buat ekk
nak bulik orang can ahhh...???? pssst aku tengah buat entry untuk syok sendiri
untuk melayan perasaan aku hahhaa aku di tahap kebosanan agak teruk
seyes tak tipu aku akan jadi pantas nak cergas bila disuruh try test website
fb tapi aku akan jadi week bila story pasal bisnes......!!!!
orait orait nak men game ar.....kalau bukak FV lemb sangat macam bese lar......!!!!
kalau guna broadband sure jadi lemb apa ley buat.....!!

No comments:

Post a Comment