Wednesday 12 January 2011

♥ What u do u will get it back ♥

Ehem guna lappy acer uwaa wendu nya kat lappy acer malam nie on9
kejap sebab tengah free duduk baring senang lenang walau kepenatan sedikit
mujur sakit kepala petang tadi tidak berlarutan urmm kalau tak sure terbongkang
sudah urmm huhuhu letih but sedikit balik tengok2 payaz la nie tengok2 shahqir
okey berbalik pada tajuk korang percaya tak akan segala apa yang korang dah
buat err kita story yang jahat lar ek akan korang dapat balik...???
means korang de mengata kawan korang bukan bukan porak perandakan
persahabatan or perhubungan ermm apa apa pon nie pon ibarat mengigatkan diri
aku supaya jangan sesekali buat demikian jangan ada terlintas untuk berbuat
demikian kelak diri sendiri akan susah urmm sekarang nie balasan atas dunia
jugak kalau tahun nie kita buat tunggu lar few years later akan terjadi pada diri kita
and kalau lar boleh dalam hidup nie jangan lar ada sifat nak menyihirkan orang
errmm nie paling paling penting lar kalau nak dapatkan pasangan or if suka
better biar dia respond perasaan bukannya buat dia respond melalui sihir
sebab sihir bukannya akan kekal selamanya bila power sihir sudah hilang
bererti nampak sudah wajah muka yang sebenar kenapa perlu untuk buat demikian
okey buat kaum pompuan err kalau boleh jangan lar buat hasad dengki nak buat
suami asyik tunduk dan ikut kata kita rasa macam life bosan apa buat macam gituk
nak gado pon tak beshh sebabkan nanti bila gado karang incik hubby angguk angguk
ye kan ye kan tak de lawan balik wakakkakaa cettt belom kahwin ada niat macam gitu
ala gado gado manja tak salah apa tapi awas jangan selalu nanti bosan hoccay
err nie semua dari pemerhatian pada yang dah kahwin kekonon ler yang aku nie
lom apa ikatan perkahwinan mengerti paham lar okey sila abaikan apa yang aku
merepek errmmm berbalik pada tajuk aku tak paham lar manusia nie kenapa ek
bila dendam or tak suka mula buat macam macam melalui cara kotor
kalau korang nak jadi the beshh sila berusaha bukannya niat nak menjatuhkan orang
apatah lagik buat rumah tangga orang porak peranda ayat paling tepat untuk
mereka ialah BODOH dan PENGECUT apa pasal tak nak semuka gunakan benda
kotor macam gini...??? urmm apa-apa pon sebarang manusia jangan lar buat
semua itu tak baik okey kita hidup hanya sekali jadi gunakan peluang itu untuk
berbuat baik bukannya berbuat jahat sungguh tak elok hoccay.....!!!!
aku nak tukar ringtone handphone arr lagu handphone aku sekarang nie jiwang
sangat kalau sendiri dengar okey lar syok syok sendiri jiwang jiwang sendiri
geli geli dengan ringtone sendiri la nie dah kerja kena ubah lar yang okey cikit
tak ley nak jiwang jiwang geli geli hahhahaha macam tadi aku mintak e-mail
kak mai then nak amek buku untuk tulis sekali handphone aku bunyik
depa hengat aku nie dari jauh dengar bunyi handphone ooo tidakkkkkk
sebab nak amek note book hooccay sekali dengar tu yang jawab call dulu
baru pi mintak e-mail wawawawa apa lagu beshh ekk....??
okey okey nak cari ringtone baru karang nak tido esok sudah kerja aku walau dah
kerja tetap maintain nak update ari ari gak * okey saya memang poyo sekian *

No comments:

Post a Comment