Monday 10 January 2011

Kepoyoan Melanda

Aduii belom type dah publish okey entry pendek coz nak sleep dahhh
Sampai dari KL ke JB kol 12:30 ingat nak dengar lagu black masa otw last last aku dah terlena
Plus dah kepenatan urmmm rabu nie dah start keje uwaa takut apa persediaan ehh...?
Urmmm lepak lar penat lom hilang lagik err nie aku buat entry guna iPad so belom pandai sesuaikan diri lagik
Tak pe slow slow aku try sedikit Demi sedikit err doakan aku eh supaya Walau dah keje aku tetap maintain update
Macam selalu ehhh aku nak always update sentiasa
Start keje kol 9 pagi sampai kol 6 petang err berapa hours tu ek.....?
Isnin sampai sabtu huhuhuhu semoga senang lar aku bangun pagi nanti and patut ler seminggu nie
Asyik tidur awal ajek macam belajar tido awal ajek orait tak nak samakan email keje dengan email peribadi
Okey lar nak sleep dah penat plus otak tak dapat nak berfungsi dengan elok err.........

No comments:

Post a Comment