Tuesday 25 January 2011

♥ MC Again ♥

Aku MC lagik padahal baru masa Thaipusam aku MC
sebabnya pepagi kol 5 pagi pulak tu aku kena cirit birit aduhaiii
padahal semalam aku makan malam just makan burger sebab entah semalam
aku macam malas aje nak makan tekak pon macam tak de rasa nak makan
then makan burger double special tu pon rasa macam aduhaiii bila lar nak habis
macam malas aje nak makan tu pon aku paksa sumbat makan urmm lepas ajek
makan perut dah start sakit kekadang aku bila lepas makan mesti sakit perut
jap aku nak lepaskan stress uwaaaa tak patut seyyy member lama tanya aku soklan
" KO DAH KAWEN KE " erkkk stress stress rilex ar aduhaiiiii
mentang mentang ramai member sebaya aku semua nya dah de keluarga
okey back sambung story balik pepagi tu aku dah tak ley nak control kejut bibik
sakit perut dah nie mencucuk cucuk cuma tak teruk macam ari sabtu nasib baik
then asyik berulang alik ulang alik lepas dah tu kol 6 pagi start muntah plak
haishhh kejut mum bagi taw then makan ubat tahan muntah dengan cirit birit
Alhamdulilah masa bangun hilang kejap then lepas beberapa minit start balik
urmmm then pergi klinik Dr Yus dekat Johor Port then check rupanya gastik
and angin dah terlampau banyak kat dalam perut so nak atau tidak kena inject
alamakkkk aku nie paling tak suka kena inject sakit kat tontot aku rasa maybe
tempat sama yang kena inject masa demam bulan pose kot aduiii nasib baik
montot aku tak lengung and sakit paling tak beshh skrg nie kena makan on time
tak ley lewat kena paksa jugak makan aduiii selama nie aku tido lambat
makan lambat okey ajek sejak sejak dah keje nie makin mengegada betol ar perut nie
masak seyy aku urmmm aku pon tak tahu lar kenapa jadi macam gini
lepas nie kalau makan lambat mesti kena bising punya uwaaa
then ustaz call mintak pasal keje last last tak dapat kot masa tu aku tengah tido
sorry ehh ustaz nanti lar esok aku kena terangkan dengan ustaz lar plak
weyyy perut tulun ar jangan macam macam stress aku....
err nak pi makan jap ahhhh tadi makan just alas perut ajek huhuhuhuhu
malas nak edit balik guna google chrome.....

No comments:

Post a Comment