Saturday 29 January 2011

♥ Perancangan Cuti-Cuti ♥

Aku hengat kan nak bawak mum time cuti raya cina nie pergi pantai ke
tempat tempat yang boleh tenangkan hati dan perasaan dan jugak untuk
melepaskan semua tension yang ada dalam kepala otak aku nie lar
macam macam benda dah terjadi kalau boleh aku dah tak mo lagi segala bagai
urmm apa yang penting just happy bersama-sama dan menikmati kehidupan yang
hanya sementara waktu ini saja urmmmmm
okey korang pernah dengar nama nie tak " Golden Palm Tree " kat Sepang
ianya resort & spa so kalau macam nak lepak lepak sihatkan kepala minda maybe
untuk yang paling dekat kat situ kot ye lor tak kan nak pergi Langkawi plak
nie aku kasi website Golden Palm Tree nampak macam lawa tapi tak pasti lar
sama ada bila pergi sama macam gitu atau pon dah berubah
okey kat Dubai depa tengah nak buat resort macam gini jugak lar tapi tak pasti
sama ada dah siap ke belom sebab dulu aku just tengok National Geographic pasal
benda alah nie so kalau kat Dubai sure sewa dia mahal kaw kaw punya
giler lawo siott lelagi kalau room yang mengadap laut tak de ganguan mengadap
bilik bilik lain lagik cute kalau semua sumbat dalam satu hahhahahahha
urmmm aku nak pi baca jap ar review sapa yang pernah pergi * wink-wink *
lagik * 5 Hari lagik nak cuti meow~ tak sabo rasanya doakan semuanya selamat ehh *

p/s: Ayooo sakit perut lar plak choyyy betol lar....!

No comments:

Post a Comment