Thursday 27 January 2011

♥ Mau transform ♥



Aku tak jadi tukar sepot rim aku nak transform muchuk jadi color pink
urmmm sebab tadi kak mai kata kalau exchange sepot rim misalan kata apa-apa
terjadi tidak ada varanty minimum 3 year menggunakan muchuk baru boleh maksud
nya 2013 Insya Allah boleh exchange now aku nak tukar colour lar
dari white ke color pink sebab aku pernah nampak kete Singapore ada color
nie aiyoooo nape lar kat Malaysia tak de stress nya aku dah ler color lawo
mencik mencik * hentak hentak kaki guling guling badan *
doa doa lar aku ley transform muchuk jadi color pink dari color white
urmmm kepayahan nak menjaga color white sangat seksa uhuk uhuk
kay ar dah puas kasi tatap kat blog aku color yang aku nak kalau ada rezeki maybe
urmmm now aku nak sambung balik keje.....!!

p/s: wahhh raya cina nie dah de perancangan cuma tak tahu sama ada menjadi
atau tidak tapi ada ura ura untuk lakukan aktiviti booking soo jadi ar huhuhuhu
tapi aku harap sangat agar ianya menjadi nak tenangkan fikiran yang serabut....!!

No comments:

Post a Comment