Wednesday 19 January 2011

♥ Perit Dan Tak Selesa ♥

Pagi tadi bangun tekak aku macam sakit sakit dan tak selesa batuk nie
jangan cakap lar still ada lagik walau pon tak kerap batuk batuk
tapi bila batuk hah ada lar segala jenis lendir * a.k.a. kahak karang kalau
story korang geli lar plak nak baca kuikuikui * haishhh dah start dah badan nie
macam tak berapa nak sehat urmmm baru start kerja dah jadi macam gini
semalam lepas lunch memang aku rasa macam nak pengsan tak taw lar kenapa
kepala nie macam weng ajek lalok ajek lalok plus mengantuk sampai aku takut
dah ler semalam aku drive myvi bek sebab myvi bek nak serbis so drive karang
sapa ntah datang amek myvi pi serbis then aku hengat pagi ajek lar rupanya
petang pon aku kena drive jugak seyes takut ajek aku tak bertahan karang apa-apa
jadi karang sapa nak ganti si myvi a.k.a. froggy satu hal nanti dalam hati berdoa semoga
aku dapat bertahan sampai lar balik rumah Alhamdulilah aku dapat bertahan sampai
balik bila balik memang aku kondem baring ajek nak sleep tapi payaz tak kasi sleep
dia kejut kejut urmm harap ari nie dapat lar bertahan bila tekak sakit aku dah rasa
cuak ajek aduiii badan nie semalam satu hari lemah macam apa seyyy
aku punya lar geram dengan mamat pakistan entah mana datang pon aku tak taw
sebuk status aku dia komen ajuk balik ayat aku bodoh tak..??
kalau dah tak paham bahasa melayu apa pasal gedik sangat nak komen komen
type balik ayat aku bodoh seyyy geram ajek aku dari semalam aku geram aku ingat
sekali dia buat rupanya semua status aku dia pi komen ayat aku eiii geram seyy aku
sekarang nie aku dah remove dia and deleted semua komen dia menyemak ajek
dalam friend list aku bodosssss ajek nak tiru balik ayat aku kalau dah tak reti nak
baca bahasa malay tak perlu gedik gedik nak komen eiiii geremm ajek aku...
lama aku tak buat BW nanti lar kalau balik nie aku ada cikit rajin aku pi buat
kuikui kay ar nak sambung buat kerja huhuhu....

No comments:

Post a Comment