Sunday 2 January 2011

♥ Percayakah Anda..? ♥

Entry rajin di tengah malam buta~
Percayakah anda jika aku berkata bahawasanya pompuan jugak yang musnahkan
hidup pompuan...???
motif aku berkata begitu tanpa pertahankan kaum sendiri mehhh sini aku nak bukak
pekung di dada yang sekian lama aku rasa nak bukak tapi malas nak bukak....
Lelaki walau setinggi mana jawatan dia walau sesegak mana walau dihormati
bagai apa pon kelemahan dia ialah pompuan tak percaya see kenapa orang yang
berduit lebih dan berusia mesti ada simpanan...???
tak pong mesti akan kahwin lagik dengan yang baru yang sangat muda silap hari
bulan sama usia dengan anak mereka....
kelemahannya ialah satu kalau ko ada niat nak jatuhkan orang yang selama ini
ko rasa payah nak jatuhkan cuba ko kasi satu ehhh banyak lar dalam 4 or 5
yang cung cung jadik spy ko mesti akan berjaya punya kasi dia jatuh
ehhh aku bukan nak mengajar ekk tapi banyak yang ada kes kes seperti ini kekadang
aku sebagai pompuan pon rasa macam murahnya harga diri dipergunakan untuk
menjatuhkan kehidupan dan kerjaya orang..tapi bayaran yang akan diberi
sangat sangat sangat lumayan ibarat ko boleh beli kereta paling mahal bayar cash
kaum pompuan nie walau dilakukan apa-apa pon tetap akan setia contohnya
ibarat ko kena kahwin paksa giler babeng ko tak suka and hubby ko ada kata yang jangan
harap ko akan jadi isteri dan ibu kepada anak dia ko pon kata okey ko also tak mo
tapi sampai bila suddenly satu hari dia beritahu yang dia sudah terpikat dan nak ko
jadik isteri dia dan ibu kepada anak dia see masa memula dicerca sebegitu rupa
akhirnya terima dan bahagia tak ke sakit hati bila ingat permulaannya...???
ada lagik memula korang bahagia giler giler suddenly dia ada pompuan lain ibarat
curang pada ko then dia ceraikan ko bila pompuan tu dah blah baru dia terhegeh
hegeh nakkan ko balik disebabkan masih ada perasaan maka korang bersatu balik
kekadang aku feel macam tak adilkan dibuat begini dibuang kemudian dikutip balik
seolah olah harga diri bernama perempuan nie harus menelan apa yang dilakukan
oleh pasangannya walau berkali kali dicurangi oleh pasangan tapi terpaksa jugak menerima
sedangkan hati sangat sangat merana kenapa ekkk mesti macam gini...???
okey pompuan plak kalau ko dah taw lelaki yang korang syok sangat tu dah beristeri
beranak blah ajek lar dari hidup dia cari yang bujang or duda or what tak perlu nak
ganggu hidup mereka anak beranak dan jangan lar memusnahkan hidup pompuan
lain sedangkan kita sama sama kaum pompuan berjuang tak mo ditindas oleh kaum
lelaki tapi apa pasal kaum pompuan sendiri yang tindas kaum pompuan...???
bahagia ker buat macam gitu...??? membina kebahagian dari kemusnahan hidup orang
lain entah lar ek kekadang kesian plak yang menimpa nasib kaum pompuan
korang ada baca kan dimana kes kebanyakkan suri rumah tangga yang kena HIV
daripada husband mereka...?? kalau husband mereka kena HIV masa pemindahan darah
tu atleast ada reason tapi kalau yang dapat HIV hanya sebab pergi langgan pelacur
* maaf lar yee aku luncah sedikit * tak ker merosak dan menjahamkan orang yang
tak bersalah...??? bab kesalahan yang menjadi pelacur itu biarlah hanya dia dan Allah
saja aku tak mahu mempersoalkan cuma yang aku pelik kenapa ekkk
pompuan sendiri yang akan merosakkan kehidupan pompuan lain...!!
Aku sendiri pon bernama perempuan tapi aku tak sampai hati nak buat begitu
sebab bila aku buat begitu muka pertama yang hadir dalam kepala aku ialah
muka Mum yang sedih melihat perangai aku begitu kemudian aku akan fikir
nasib anak-anak mereka yang hidup dalam keadaan keluarga berpecah bayangkan jika
kita berada di tempat mereka pasti kita akan dapat rasa
aku berkata-kata dan ingatkan diri aku hidup ini adalah sementara dan aku tak mahu
memusnahkan kebahagian orang lain dan prinsip aku ialah kalau benar kau sukakan
pompuan itu lepaskan aku pergi lar kepada dia dan jangan ganggu aku
aku tidak akan sesekali menjatuhkan maruah aku untuk berebut lelaki sedangkan sudah
suratan mengatakan dia bukannya dicipta untuk aku walau sedaya upaya aku pertahankan
tapi jika dia bukan dicipta untuk aku walau macam mana aku pertahankan pasti dia akan
pergi tinggalkan aku....Dan insan yang dicipta untuk aku sedang menanti aku cuma aku
tak pasti di mana dia berada....siapakah dia....apa asal usul dia....kerja apa....siapa nama
biarlah ia nya menjadi memory....dah banyak sangat membebel err apa apa pon
jangan lar kita hidup sekadar untuk menjadi perampas kebahagian orang
itu jugak aku mengigati diri aku agar jangan ambil hak orang dan jauhkan diri
jika lelaki itu hak orang.....


pssttt mulut aku banyak kena ulser lar plak panas dalam lar nie ada 2 plak tu aduhhh
nak letak propolis sure meraung aku sebab kesakitan arghhhh cepat lar kecut
wahai ulser sakit taw plus tak selesa hoccay....

No comments:

Post a Comment