Sunday 2 January 2011

♥ Tired Tapi Happy ♥

Aku kepenatan tapi masih lagik on9 lepas gedik gedik update blog
akhir nya kata sepakat kami menuju ke Melaka nasib baik cuaca Melaka
tak panas terek mujur rainning lepas tu angin sepoi sepoi bahasa wahhh suka
gituk.....actually minggu lepas pi KL perjalanan jauh minggu nie Melaka perjalanan
jauh lar jugak next week terjah KL lagik untuk kursus * kalau jadi lar tak sure *
okey sangat sangat lepak sebab duduk lelama sangat...
mata aku ada rasa kelat kelat mengantuk tapi kejap lagik kot tidur sebab
belom rasa nak tido lagik urmmm penat lepak.....
ada ke patut terasa macam poyo lak bila orang itu tanya apa bikin sekarang
aku cakap nak kerja sekali dia tanya lepas SPM ker errr ehhh tak dengan gedik gedik
poyo mengatakan umo dah masuk 21 tahun auwww sudah tua beb haiyyoooo
sekali dia macam tak percaya tengok lagik aku hengat dia nak kata umo aku lebih
tua dari umo sebenar sekali hamek dia kata aku budak lepasan SPM umo 18 or 19
tahun wahhhh muda gituk tapi dalam hati kata ala cakap jek lar betol2 jangan tipuk
tipuk cehhhh orang kasi umo muda tak mo terima apa daaa........
masa otw nak balik aku kena sakit kepala then ingat nanti sampai rumah nak makan
panadol then suddenly mata rabak mengantuk so tido lar Alhamdulilah lepas bangun
sepanjang perjalanan aku sleep bila bukak mata tengok alamak jauhnya lagik nak
sampai lelapkan lagik mata kuar ajek dari kereta amek pinggang sakit badan sakit
semua sakit lar hayayayyayaya sepanjang perjalanan ada tempat hujan lebat
ada tempat hujan renyai nasib baik masuk ajek kawasan rumah hujan tak turun
balik tengok-tengok Shahqir dah sleep cuci kaki cuci muka tukar baju baring kejap
peluk peluk sium sium cian plak tengok dia bukan tak nak bawak tapi dia tengah
selsema takut kat Melaka panas nanti merengek lar plak dengan keadaan tak sihat
biga plak dah macam nak kena semput pi klinik doktor kasi MC untuk esok tapi
if dah okey esok pegi sekolah macam bese kuikuikui bila mula sekolah sakit pon datang
lar yer.....see kepala aku pon dah macam nak start sakit balik urmmmm
urmmm nak out lar dah lepak sangat nak menghayalkan kepala tengok movie Cars
dapat rendamkan badan dengan air panas lepas tu letak kelopak bunga then sedikit
wangian yang hilangkan penat lelah sure rasa macam hilangkan stress penat dan letih
urmmmmmm apa-apa ajek lar........!

No comments:

Post a Comment