Wednesday 12 January 2011

♥ First Time ♥

Pengalaman okey lar dapat walau tak reti tapi cuba untuk reti retikan
err time aku update nie aku dah tak de keje nak buat sebab nak tunggu
ustaz balik dari pejabat pos untuk tunjuk urmmm
kepala nie ley plak tetiba sakit auchhh sila bertahan lagik 2 jam ajek then
balik ley rest tapi aku nak online gak main game yuhuuu yippy
lama sudah farmville terbiar tak berjaga urmm dah keje x ley dengar
MJ12 uwaa rendu nak dengar suara KC dan jugak cerita misteri mesteri
ish tak pe lar apa ley buat terkorban kalau tak kol bape nak tido kol 2 pagi
baru habis karang tak bangun pagi aku satu hal lagik dah ler nak bangun susah
pagi tadi kol 7:20 pagi dah terbangun uwaa tak syok lagik satu jam ajek
aku dah buat perhitungan nak bangun kol 8:20 pagi siap semua kol 8:55 pagi
dah ley kuar amek tak ke singkat time ye lor belom kahwin ley ar
tak de apa-apa nak buat karang dah kahwin tak ke rasa auhhhh banyaknya
benda nak kena settle okey tak perlu nak fikir-fikir rilex ajek sudah
malam tadi macam nak rak aku cari beg untuk sumbat lappy segala khazanah
aduhaiiii boleh plak tak jumpa mencik mencik lain yang jumpa iaitu tudung mum
hampeh tak padahal dah lama mum cari tudung tu sekali cari beg jumpa tudung
karang cari apa jumpa plak beg mencik tak...?? join lar aku kata mencik mencik
buat masa sekarang nie pergi keje balik keje di hantar di amek err tak bermakna
aku nak peram si muchuk tapi si buntal abg han still gunakan kete abg han belom
kuar dari sepital karang aku gi keje drive sis gi keje drive habis yang dalam rumah
kalau apa-apa hal nak kuar macam mana nak drive so rilex duluk
tak pe bagus gak tapi semalam abg han isikan minyak full tank yippy yihhhaaa
suka suka ermmmm hampeh lar JPJ dengan MPJB dah bergabung so kalau tak
bayar MPJB sure road tax tak ley renew dah ler bulan march nie kena renew
huhuhu k lar tak ley nak update lelama karang kantoi orang kata aku tak keje
tapi dok syokk update blog...chow cin caw err sambil nak publish post semalam
disebabkan oleh anak-anak mengacau maka tak ley nak post kuikuikui.....
masa aku balik lunch kelakar lar payaz dia nampak ajek aku terus larik masuk
bilik mum amek kunci kete aku kuikuikui then dia tekan tekan bukak lock
dia kasi aku suruh bawak dia gi jejalan hahhahahaa....

p/s: tak beshhh betol ar update guna google chrome opsss ....

No comments:

Post a Comment