Wednesday 26 January 2011

♥ Adakah ia nya menjadi atau..?? ♥



Amacam ada cung tak bayangkan kalau diletakkan pada muchuk
wahhh macho soit jazzy aku tapi entah ada 2 hati sama ada nak tukar ke tidak
sebab pak tam kata tukar spotrim nie kalau langgar lubang walau sedikit rim
boleh bengkok ye lor tidak original dari tempat dikeluarkan urmmm
lawa memang lawa tapi mampu ke ek dah ler aku nie selalu langgar lubang
macam mana ek any idea sila lar beri sumbangan anda supaya senang untuk
saya berfikir niat di hati nak tukar err kalau jadi maybe ari sabtu nie dah ley tukar
tapi itu ler aku dah lama nak tukar tapi bila fikir fikir renung renung tenung tenung
macam mana ek...?? tapi aku tengok kak eta tukar okey ajek slumber lagik langgar
lubang aiyakkkkk aku nak tukar ke tidak ekk ada 2 pilihan lar plak penin penin
urmmm tengok lar macam mana nanti nanti nanti lar ekk banyak benda nak
kena fikir urmmm esok daddy wat operation mata untuk katerak urmmm
2 minggu tak boleh kuar and 6 month tak boleh drive and tak boleh shampoo
rambut so kena always botak lar urmmm raya cina nie rancangan yang telah dibuat
tidak jadi and tak tahu lar mana tempat nak pergi lagipon cuti cuma 2 hari ajek
urmm esok pegi keje kena drive sendiri lor nak tak nak kena lar jugak
urmmmmmmmmmmmmmmmm nak sleep ar.....

No comments:

Post a Comment