Friday 14 January 2011

♥ Bikin Pasport ♥





Aku pi bikin pasport masa lepas lunch so kira balik ar tak masuk office balik
then lepas bedal pi ler kat Pekan Rabu sebab kat situ kejap sekali cett number habis
so dah amek gambar isi borang semua kalau nak bikin pasport can tapi esok
aku keje then cuma ari ahad ajek sabtu ahad cuma setengah hari itu pon kira nasib
lar aduiiii nie yang lemah nie malas giler siot nak pergi baru planning ahad nie
nak bangun lambat choi seyy then daddy kata try pi wisma kat bandar mana taw
ada number ker okey lar pi sana jalan jammed jugak kaw lar jugak cett
then beratur call mum bagi taw then mum kata ada lagik ke number aku kata
entah siap suruh mum doakan mudah mudahan ada leceh ar nak tunggu tunggu
then kaunter belom bukak lagu so tunggu punya tunggu then kejap tu bukak
fuhhh risau gak number habis tapi Alhamdulilah dapat jugak so lepas dah amek
number pi fotostap then tunggu punya tunggu Ya Allah lambat rasanya nak dipanggil
then tengok gambar perghhh giler kembang semangkuk siot korang taw tak
ada ubat bunga kembang semangkuk yang orang selalu rebus buat minum lelagi
kalau sakit tekak ala jenis yang kalau kita rendam or rebus bunga akan kembang
kalau beli kuncup kecik ajek kat kedai sengsey ada juai kuikuikui buruk hoccay
then number panggil so kasi semua detail-detail dibukaknya gambar masa pi
umrah 2009 then diberi gambar yang baru amek then tanya aku dah kerja ker
aku kata yeap sudah then dia tanya lagik kat Singapore ker aku jawab tak Johor
masa tu daddy tengah adjust sis nya pasport eii gedik hoccay then nasib baik
daddy datang so story lar kata aku kerja kat office sendiri semua bagai then dia anguk
anguk sesuka hati ajek nak belek belek pasport lama aku entah apa masalah pon
aku tak tahu sis punya mamat kat kaunter tu tak de pon belek belek
okey yang kaunter aku pergi tu mamat hoccay yang kaw kaw aku kutuk aku kata
apa lar nak betolkan tie lar betol ini lar itu ar eiii gerem then kena amek resit
and mykad then tunggu punya tunggu punya lar lemb seyyy then yang kelakar
dia ley cakap macam mana nak sebut nama aku siap eja lagik hahahhaha
hamek payah sangat ker bang nak sebut nama saya kenapa member abg senang
ajek sebut nama sis kuikuikui then satu azab lagik nak menunggu amek pasport
okey cukup menyeksakan menunggu adalah penat sangat hoccay
urmm sampai rumah kol 5:15 petang jalan jangan cakap lar sana sini jammed
so aku dah sakit kepala lagik kena hujan semua tak selesa sangat hoccay
then babam pon sakit kepala siap landing kat luar hall lepak lepak hilangkan
sakit kepala urmmm bila bangun amek darah nie macam kumpul kat atas kepala
kenoning siot kepala aku macam nak jatuh ajek iskkk semalam mum kena macam gini
err dulu masa 2009 en emy ada buat kuarkan darah so lepas tu kepala kalau sakit
tak de rasa nyilu so beberapa ehhh start tahun lepas kepala aku kalau sakit mudah nyilu
satu kepala aku rasa iskk nape lar ekk tak suka hoccay sebab tak selesa hoccay
then tadi kol 9 lebih pergi MCD jepun ajak kata lepak lepak memula nak pi tgk
wayang tapi tak de movie yang beshh tu yang tak jadi urmmm penat hoccay
k ar nak sleep dah penat sangat nie....!!!!

No comments:

Post a Comment