Sunday 2 January 2011

♥ Back To School ♥


Esok dah start sekolah right...??? err kalau dulu bila time time begini mak aiii
punya lar rasa ala kejap nya dah naik sekolah tapi dalam masa yang sama exited
cuma tak suka Pendidikan Seni dengan PJK motif tak suka PJK sebabnya ialah
malas nak tukar tukar baju sebab lepas senam badan akan berpeluh lepas tu terus
tukar balik baju sekolah rasa tak selesa apa sebabnya kalau dapat bersihkan badan
plus bilas badan dengan air mesti selesa kan tapi apa kan daya nak buat semua itu
tidak mungkin sama sekali....!!!!
urmm selalunya before 1 January aku dah settle kan buku sampul buku kasi cung cung
disebabkan dulu aku kena beli buku text ( ye lor time tu aku sowang ajek yg masih sekolah )
so kena beli sendiri alasan parent aku sudah tidak menanggung yang lelain cuma aku
sorang ajek cett apa daaa kebetulan dorang kata gaji daddy dah sampai tahap
boleh beli buku text sendiri erriiiii eiiii mencik mencik taw .....
aku cuma tulis nama kat buku latihan ajek buku text idak ada maknanya untuk aku
tulis nama memang aku langsung tak tulis nama pon apa tah lagik kelas miahahhaha
mujur lar ekk selama nie tak pernah hilang pon Alhamdulilah tak hilang
malam ahad ajek start gosok baju, tudung keluarkan stokin kasut semua kekonon
dah tak sabo lar kononnya lar memula ajek rajin gosok baju selama seminggu
lepas sebulan tak de maknanya tak rhajen aku sebab kemalasan tahap babun siot
nak gosok baju memang paling paling malas err hamek karang dah de incik hubby sapa
nak gosokkan baju baju dia kuikuikui tapi dulu disebabkan malas nak kemas rumah
time time pose aku amek sub gosok baju hah terer tak i sakit taw kaki i diri lelama
benda paling tak sabo ialah nak jumpa kawan kawan dapat class baru dapat cikgu baru
dapat jadual waktu baru kekonon rasa macam dah besar lar kononnya
bila dah habis sekolah mula rasa rindu zaman sekolah rindu giler kalau dulu rasa
macam tak sabo ajek nak habis sekolah see kalau lar dapat rasa balik macam dulu
mesti beshh kan jumpa balik macam dulu-dulu so buat yang masih sekolah jangan
lar rasa eiii bila lar nak habes sekolah tak pong cakap tak sabo nya nak lepas SPM
percaya lar bila dah lama anda akan rasa rindu nya alam persekolahan bebaru
lepas habis spm rasa macam seronok giler hoyee hoyee dah habis sekolah
freennn i miss u all rendu zaman gelak ketawa senda kita yang dulu dulu
Jommm layan lagu Dadali Disaat Aku Mencintaimu sedih hoccay lagu nie beshhhh
mood malam ehhh pepagi nie jommmm berjiwang karat together
psstt aku pon tak sure sama ada nak ikut mum pergi Melaka or nak pi swim
ada 2 pilihan mana yang beshhhh ekkk any idea buntu seyyyyy entah lar
kalau ikutkan napsu malas rasanya duduk rumah ajek lar.....tapi aku nak ikut mum
bedal cendol pon kaw gak ekkkk......!!!! kuikuikui entah lar tengok lar macam mana
tahap kerajinan dan kemalasan aku nanti......Jommmm berjiwang jiwang.....~

No comments:

Post a Comment