Thursday 13 January 2011

♥ Luahan Dari Aku ♥

First aku nak habak maii dulu cerek dok kutuk kutuk belog aku
kekonon kata ~Welcome To My Life~ now apa pasal dia buat tajuk yang sama
nak ajek aku pergi serang blog dia macam dulu dia sebuk sebuk serang blog aku
hipokrit punya orang sebuk mengutuk blog aku last-last dia sendiri buat blog
amek tagline aku yang dulu kalau korang geram tak...??
now luahan dari aku better aku luahkan kat sini dari aku story dengan mum
tak nak mum susah hati and selama nie aku dah banyak susahkan mum kalau
boleh kali nie aku dah tak nak susah kan mum urmm * kesat air mata *
aku taw aku nie bodoh tak pandai satu apa pon tapi entah kenapa aku nak terasa hati
pon aku tak tahu tapi biar lar aku ingat biarkan ajek hati nie malas nak layan
tapi entah lar aku tak tahu kenapa dengan diri aku aku bingung tadi aku rasa macam
nak pengsan ajek aku tak tahu kenapa aku rasa macam gituk
kak mai bising suruh make sure pasal maklumat syarikat tu tersusun atur dia suruh
aku carik sampai boleh dah bermacam macam aku try godeh godeh tapi still
tak boleh jugak kak mai suruh aku call kak eza tanya tapi aritu last last kak eza tanya
aku balik urmm then bila aku dah tanya kak eza suruh beli frontpage untuk dapat
kan kod HTML so kalau edit-edit can ar tapi kena pelan-pelan aku try jugak tapi
tak menjadi entah apa plak akan jadi esok pon aku tak tahu sampai aku sendiri
macam tak ley nak fikir bagaimana cara untuk selesaikannya * penin *
see benda kecik nie pon kekonon nak tacing tacing entah lar aku tak taw nape
la nie hari thaipusam mum nak pergi Bandung okey dah lama aku pon nak pergi
tapi masa before keje tak pergi pergi bila dah plan nak pergi aku dah keje
dan semestinya aku tak akan dapat pergi sebab dah keje nanti akan bermacam macam
cakap yang aku dah keje tak payah sebuk nak ikut mum pergi mana biar je lar
mum pergi cuti dengan yang lelain sis dah dapat cuti now aku...!!
entah lar akan datang sure aku tak akan boleh pergi punya lar
then aku cakap dengan mum ...mum pergi aje lar dengan daddy dan sis tak pe biar ajek
aku tak payah ikut sebab mesti tak akan boleh pergi aku tak mo kuar story yang
macam macam urmm tak pe lar kalau tak dapat pergi tak de rezeki entah lar..
then pasport aku bulan 7 nie dah mati so kalau nak keluar dari Malaysia kena make sure
before 6 month tarikh expired kira kena renew aritu aku ajak sis pergi tapi dia kata
tak dapat cuti lar ini lar itu lar macam macam alasan now esok dia jumpping * masuk
kerja cuma pagi dengan petang tengah hari cuti * so dia ajak daddy pergi dan sure
aku tak boleh pergi punya sebab kerja entah lar ek mesti korang akan kata
ala benda remeh macam gini pon nak gegada lar...ala manja sangat lar ini lar itu lar
aku tak kesah tapi hanya sini tempat luahan aku apa yang aku rasa sebab aku taw
tak akan ada sapa akan mendengar luahan aku mesti kalau mereka dengar akan
rasa boring dan semua tahu yang aku tak de blog biar orang dekat aku tak tahu
sebab untuk apa tahu nanti segala rahsia aku semua akan taw nak buat apa
biar lar ianya jadi luahan yang tak de sapa yang mengerti perasaan ini
mengegada kan aku nie buat semua orang menyampah dengan aku kan
tapi nie je lar tempat luahan aku mesti korang akan kata kan yang aku nie tak ley
ditegur lar ini lar itu lar kan tapi tak de sapa yang akan mengerti perasaan aku
nampak sangat kan aku nie ego tak gembira keje kat situ kan tapi itu lar nak
buat macam mana tak pe ar aku anggap aku telan semuanya just fikirkan mum
dengan abg han ajek lar tak ape lar demi mereka aku berkorban perasaan semua
perasaan yang ada akan datang aku cuba untuk jadi tidak sensitif or terasa hati
biasalah mana ada manusia yang sempurna untuk puaskan semua kehendak orang
jangan lar apa yang aku type nie akan datang jadi masalah dan beban buat aku
dan korang jangan lar nak sebar menyebarkan yer kasihani lar aku nie...
aku penat tired capek....!!

No comments:

Post a Comment