Wednesday 26 January 2011

♥ Budak Lepas School ♥

Tadi pagi ala aku lupa plak nama minah tu lagipon tak amek port sapa nama dia
selebet sungguh aku kan apa daa what ever lar ek...
dia tanya aku soklan nya begini

" Baru lepasan sekolah ker "

pulak aku cakap lar tak de lar dah lama dah lepasan sekolah then dia reply ayat
tak boleh blah

" Muka u macam budak lepasan sekolah muda nya "

glurpp mana idak nya dia dok tenung telek aku atas bawah atas bawah
hehehehe adeyyy dah beberapa orang asyik dok kata muka aku nie macam budak
lepasan sekolah lar...lepasan SPM lar huhuhu adeyyy bodek ke apa nie ek....
what ever lar ek....!!!
boleh plak tadi kol 11 lebih perut aku sakit semacam ajek dah ler tak bawak ubat
call mum then mum kata dah kuar nak pi Singapore urmmm tak pe lar kol pak tam
tanya pak tam ada kat Kota lar plak adeyyyyy tahan ajek lar boleh lar plak
kol 12 lebih gituk perut dah start sebu semacam sakit semacam aduhaiiii
apa masalah beliau ( si perut nie lar ) yang sebenarnya rilex ar nie tidak asyik nak sakit ajek
masa balik lunch sis amek kebetulan dia jumping ( masuk keje petang ) jadi dia amek
lar urmmm balik ajek bibik mengadu perihal shahfaraz dengan shahqir dok bergaduh
aikkk kecik kecik asyik nak bergaduh ajek aduiiii pe masalahnya haishhh
bibik cerita paraz nak geget shahqir then ika selamatkan dengan letak tangan dia
then paraz geget ika kaw kaw then ika bawak masuk bilik then tup tup payaz kuar
bilik menuju dapo nampak shahqir pi tolak shahqir aduhaiii sayang kenapa jadi macam
gini tak mo lar sayang buat macam gini korangkan baik tak mo gado gado kay
then masa makan payaz tengah makan roti then shahqir rampas nak syok ajek si kecik
makan roti kosong gituk ajek huhuhu then aku usik paraz kata nak then paraz kasi
tapi dia tolak pakai tangan dia masukkan roti yang ada pada tangan aku ke dalam
mulut aku konon takut aku kasi shahqir makan aduhaiiiiiii sepanjang sampai roti habis
si shahfaraz renung si shahqir macam apa seyyy macam geram gituk apa yang dia geram
pon aku tak tahu ar....kecik kenit kenit dah pandai ehh nak gado gado masa balik ada
gak aku cakap dengan payaz x mo lar macam gini macam macam pujuk tapi tak jalan
urmmm apa-apa ajek lar ehh sayang.....!!
masa aku nak balik semula ke office melalak lalak shahfaraz tak kasi macam bese lar
aduiiii nak kena pujuk lagik nie kalau si bek tahu sure jadi kecoh marah sebab
dia pergi keje payaz tak nanes aku status mak cik nie pergi keje si kecik nie nanes nanes
opssss jangan jadi tahu sudahhhhhh karang berperang meletusssssssssss

p/s: aku tabik siot sapa yang keje busy rabak bagai tetap update hari hari aku nak try
buat tapi tak menjadi lar plak kuikuikui bila dah balik lupa dah dengan blog aku huhuhu
tapi aku try the beshh untuk hari hari update doa-doa lar boleh ekk aku takut bebaru
ajek karang dah lelama malas sudah aku nak update huhuhu i try my beshhh walau aku
nie langsung tak beshhh dan hampeh sekian.....keje berlambak tapi malas nak buat
boleh gituk...???

No comments:

Post a Comment