Monday 17 January 2011

♥ 2 In 1 ♥

2 In 1 korang ley buat steam and boleh bakar apa itu urmm itu ialah tempat
aku and family kuar pergi makan semalam aku ada amek gambar tapi malas
nak transfer lor dari handphone ke lappy tengah kemalasan melanda
kalau nak bakar dorang akan kasi majerin kot aku rasa tu bukan butter dibungkus
dalam plastik akan jadi macam bulat bulat stress aku nak makan pon tak ley
concentrate coz butter ehh majerin yang dah cair itu meletup letup sakit siot tangan aku
air lak boleh top up sendiri tak kesah lar bape gelen ko amek air suka hati
ada air orange, 100plus, coke, sprit, cincau and lime aku dok bedal orange, coke
and cincau yang kelakar habis air berminyak hasil daripada bakar bakar huwawawa
lawak lawak then ingat nak amek ice cream tapi tak de flavor yang syok yang ada
durian yulkss and mango urmm ingat ada cempedak ker al kesah tak apa lar
aku lak macam tekak tak ley terima nak makan steam sebab aritu dalam seminggu
2 kali pergi ke Johnny so dah tak ley masuk lagik tu yang aku prefer makan bakar
bakar okey lar atleast syok gak lar makan lagi lar tak tahu nak amek apa bila nak tunjuk
skill masak amek letup letup sakit plak tu uwaaa macam gini macam mana nak masak
to bakal incik hubby sila jangan suruh saya masak sebab saya tak suka letup letup
hahaha saya akan masakkan untuk anda maggie dan nasi goreng saja kuikuikui
mampuss kena bising dengan mum nanti kalau aku buat macam gitu huhuhuhuhu
then balik payaz membuang okey jap story pasal payaz yang buat aku gelak
masa sampai kedai makan payaz nampak daddy dukung shahqir wahhh tak senang
hati siap tunjuk tangan ala macam orang cakap siap ko ehh aku kerjakan hah macam
gitu lar amboi bukan main lar tak taw apa pasal asyik gado aje dengan shahqir jelez
memanjang then sebuk suruh mum dukung nak manja manja hahhaha babam lak
suruh dukung dia okey lepas dah membuang masa tu on the way balik boleh lar
plak dalam kereta payaz suruh cium hasil buangan dia hahha masa tu dia baring
then tonggengkan tontot dia dekat aku tu yang aku usik usik dia hahha gediksss
taw then balik beli top up sebab aku pon tak ingat bila last aku top up tenet
prepaid aku dah beli top up tapi belom masukkan urmm nanti lar coz aku gi keje
bukannya bawak mana sempat nak main game just bukak fb lepas tu biarkan
kalau ada time bukak balik cari apa-apa yang ley untuk amek urmm tu jek lar
ari nie kerja banyak lor penat lar jugak kerjakan bungkus bungkus barang
haishhh habis gatal hidung urmm apa nak buat ekk dengan hidung nie selain operation
bukan apa takut lor then masa lunch balik lambat gak kol 1:45 petang baru balik
lunch huhuhu tak pe lor mum pergi klinik sakit tak hilang hilang macam mana nak
hilang banyak sangat fikir and kes tak habis habis lagik penat aku tengok padahal
semuanya dah redha tapi sengaja pergi korek korek siasat siasat then mintak
simpati apa jekkkk haishhhh bosan karang aku bawak larik mum baru taw....!!!
then nie ada kerja menanti aku untuk cari data base erummm tulisan dah ler kecik
kecik ponen kepala aku dah ler tengah sakit kepala nyilu nyilu masa petang tadi
babam tegur aku tanya ada tak orang tanya sama ada aku nie gay ker tak hoiii
aku nie nak jadi gay macam mana dah tentu tentu aku nie pong akan kahwin dengan
kaum lelaki haishhh apa jekkk tak paham aku then babam tanya tak balik lagi ker
aku kata dalam hati balik mana seyy tengok jam urmmm dah kol 6 lebih rupanya
aku just cakap kejap lagik aku pon tunggu lar jugak tak de ura ura mengatakan
" Dah Jom Balik " muahahahaha then pak tam kata nak balik tak aku laju ajek balas
lor kita nie ada lar menunggu pak tam seru nak balik tapi tak de plak kuikuikui
la nie pon ada kerja menanti kejap lagik lar buat nak hilangkan penat and sakit kepala
haishh mata nie gantuk ajekk macam nak sleep ajekkk.....!!
hampeh lor aku nak cari mysteri seedling boleh plak tak de kalau tak nak haishhh
berlambak ada menyampahnya aku rasa eiii eiii gerem okey geremmmm aku
sejak sejak dah kerja nie aku rasa blog nie macam dah tak terurus urmmm
lagik tak pergi BW ke blog orang yang dah tinggal jejak kat blog aku macam mana
aku nak BW busy ajek plus biga pon ada karang kecoh dah ler aku dengan bangga
mengatakan yang aku tak de blog kuikuikui ala biar lar semua taw aku tak de blog
so diam diam sudah orait urmmm nak edit gambar pon tak edit edit lagik
bila dah penat mata nie gantuk ajek nak tidur ajek lepak ajek haishhhhhhhh
nie kalau sis baca sure dia kutuk aku sebab dulu ayat dia ko tak keje ko tak rasa apa
aku rasa karang kalau dia baca sure dia akan jawab macam gini padan muka rasakan
apa yang sis rasa eiii mencik mencik hoccay menyampah tak penat apa cuma penat
bahagian badan sebab duduk ajek kan so bila dapat baring uikkkksss punya lar
syok dapat menegangkan balik urat urat * huhuhu poyo jek lebih * so dah tak ley
nak on9 untuk gegedik sangat mencik hoccay mencik mencik mencik......

p/s: number plate baru dah sampai okey sama macam apa yang aku nak pagi tadi
pak tam pasang tapi depan tak ley masuk coz pendek sangat dah call teoh nanti
dia akan datang dan tulun pasangkan urmm pasal muchuk kena langgar divider tu
muchuk dah tak ley nak drive pergi KL or drive kat mana-mana pelusuk sebab geseran
itu jika ditambah dengan tayar panas sebab drive lelaju or drive jejauh macam pergi
KL akan menyebabkan tayar meletup oshhh mencik mencikkkk so nanti nak kena
adjust tambah simen untuk kasi mampat aduiiiiii mencik mencik mencik stress aku
apa larrr nie semua nak elakkan kereta dari bergesel gesel last last hamek gesel ker
divider tak pe pengalaman tapi bila dah okey akan ku pastikan tidak akan berlaku lagi
malas plak nak amek gambar nanti nanti lar yerr itu pon kalau hengat lar.....



No comments:

Post a Comment