Friday 7 January 2011

♥ Hari Yang Memenatkan ♥

Yuhuuu first gunakan lappy baru untuk update blog kuikui
still dekat bangunan MCA untuk kursus urmmm berdekatan hotel Corus
semalam khamis ( 6.1.2010 ) cukup melepakkan untuk aku motif nya
pepagi bangun tersedar payaz tak datang ker rupanya pak cik kenit tidur
cehhhh hampeh taw lepas tu dah tak dapat nak sleep bibik lagik hampeh
suruh tutup charge lappy kol 8 pagi kol 9 pagi aku bangun dia tak tulun aku
pon geremmmm gereeeemmmmmmm aku taw..!!!!!!!!!!!!
lepas tu baru nak lena kejap tup tup Jepun call suruh amek barang barang untuk
kursus aduhaiiiiiii dah drive selumber katun sis dah bising kol bape nak beli lappy dia
aku balik dari ofis kol 2 petang then terus pergi Danga City Mall lepas settle membeli
kaki aku dah mula rasa sakit sakit uhuk uhuk mencik mencik taw
so balik dari Danga City Mall terus menuju ke Tutti Frutti giler sakitnya hati aku
masa nak otw masuk ke kebun teh aku terlanggar divide habis sepot rim aku jahanam
nanti ar aku balik jb aku amek gambar ehhhhh dah terkopak terguris banyak
sedihhhh sangat sangattttt uwaaa dah nak kena kumpul duit tukar sepot rim
mencik mencik so lepas harungi jammed yang kaw kaw sampai kaki sakit giler
lenguh habissss balik rumah hantar payaz balik kemudian amek babam nak kena pergi
settlekan broadband giler aku dah tutup broadband mana aku nak pi mencari
kalau ada pon contract eiii nasib baik digi ada buat tenet prepaid lepas dah settle baru
balik itu pon kol 7 lebih ingat nak mandi tapi tak sempat kol 8 lebih driver dah sampai
jap ehhh nanti ar aku sambung kursus dah nak start jap jekkk....
finally aku sambung nie aku dah balik hotel dah habis kursus tired hoccay
saja nak test speed kat hotel beshhh gak speed uwaa makanan ku sudah sampai
tinggal tunggu makan tapi tunggu mum lepas sembahyang
okey sambung balik kat mana ekk tadi hah so aku tak jadi mandi untuk segarkan badan
sebab driver dah sampai boleh plak kena sakit kepala mujur dah makan panadol
active fast 2 bijik perghhh biga boleh plak kata tak kasi mum ikut pergi KL siap
doakan aku kena demam batuk jadi aku tak ley pergi choyyy hoccay now aku dah
kena batuk batuk gatal weyyy tekak aku malam nak tido pon susah last last
dalam perjalanan aku terbongkak kat belakang membuta syokkk seyyyyy
sampai KL kol 12 lebey Alhamdulilah selamat jugak sampai wink wink
la nie aku dah kepenatan nak rest arrr senang dah ekk nak update kuikui
nanti ar ada extra duit nak beli prepaid tenet dengan modem mana mana pergi
ley bawak lappy and ipad wink wink wink happy happy....
makanan chicken dengan fish and chip plus strawbery milkshake sedang menanti
buruk ko nyaaahhhh makan banyak sangat....!! ala share share beb mum dah macam
nak demam serem sejuk ajek....Malam nie x ley pergi KLCC coz aku nak kena pergi
jumpa orang plus mum pon tengah tak sedap badan seram sejuk nak demam

p/s: orait yg kes aku nampak benda apa tu kan rupanya itu ialah Langsuir
itu pon lepas aku cerita dengan kak mai then jepun masuk kak mai cerita jepun
tanya macam mana aku tunjuk ar sekali kak mai kata langsuir okey lupakan daa
jangan ingat....

No comments:

Post a Comment