Monday 24 January 2011

♥ Mozilla Problem ♥

Aduhaii sakit hati aku taw dengan Mozilla nie bila bukak blog not respond
bukak facebook problem apa ajek ar dengan mozilla nie nak atau tidak guna
google chrome hope google chrome tak bikin something sampai tulisan tunggang
langgang sudah lar urmmm entry kelam kabut sebab dah kol 12:20 malam
nak kena sleep karang kejap lagik nak kerja uhukk
nie nak story ari saturday lor tapi disebabkan masa saturday something to personal
terjadi maka den story ler tengah tengah malam nie dari daddy and pak tam
pergi Perak sampai dah balik Perak baru nak bukak entry al maklum busy
ada bebudak kepochi kang dia pi baca habis semua satu hal lagik mencik mencik
begini ari sabtu aku bangun pi keje macam bese setelah MC 2 hari huhuhu
amek masuk kerja ajek sudah banyak tugasan menanti aku uwaa mencik mencik
then setel semua kerja kol 4 petang aku malas giler nak balik lunch jadi aku
bertahan lor pagi tu memang tak sarapan malas makan cikit ajek
then balik ajek bukak periuk mak aii lauk abes urmm tak pe lar pi cari goreng
pisang or pisang goreng, keropok leko, cendawan then pi beli air milo kotak dengan
vico so masa otw balik sedut lor air milo dengan perut kosong terus santap air milo
padahal sakit pon belom baik sangat then sampai rumah makan goreng pisang
keropok dengan air teh * kalau perut kosong jangan minum air teh *
then lepas aje makan minum bagai siap siap lor sebab aku nak pegi Jusco
ingat nak tgk movie Kurafat then sis tak mo ye lor pasal movie nie aku baca
review ley tahan gak sereeeemnya huhuhuhu then pergi kol 6 petang sebab
tunggu paraz balik cian lar plak pergi tak bawak paraz urmmm karang kejap
agik bek dah balik kerja so diam diam sudah lar tunggu niat pi Jusco
sebab nak beli beg ala beg telur * Guess, aku panggil telur sebab patern macam
telur * dah tak mampu untuk disumbat macam macam lagik dah jadi sempit
dengan buku lagik, beg kecik lagik ala semua harta karun tu belom masuk letak
barang barang make up lagik hah tu kalau masuk alamatnya dah tak de ruang
kalau nak pergi jejalan datem datem ley lar digunakan aduhaiii nak mencari
punya lar susah lepas makan perut aku dah start meragam sakit perut asyik
membuang angin ajek keje aku memang aku dah rasa perut nie asal lar suka
bikin masalah dengan aku haishhh geremmm geremmmm then disebabkan nak mencari
beg aku gagahkan lar kaki mencari cari dan cari tapi satu pon tak bekenan di hati
beg yang aku nak cari simple ajek beg yang sedang dan disangkut di bahu malas
nak pegang dengan beg lappy lagik leceh susah aku nak bergerak melainkan kalau
jepun kata dah tak payah bawak lappy baru aku ley bawak balik beg telur
huhuhu then aku tak mo berzip leceh dan sangat sangat leceh nak mencari reta karun
kena bukak zip and selongkar tak de masa hoccay malas and malas huhuhu
then semuanya yang aku bekenan ada zip aduhaiii stress stress lama lar jugak mencari
satu per satu kedai masuk tapi tak de satu pon bekenan di hati sis dengan babam
dah bising lambat sangat apa lagik yang tak bekenan uitt sabo kay perlukan masa
padahal kan before aku perlukan handbag semua banyak seyy yang aku nak
now bila aku perlukan tak de sedey hoccay aku uhuk uhuk uhuk
then nasib baik aku masuk kedai MNG Alhamdulilah kat situ ada beg favorite aku
yihhhaaaa yipppyyyyy cung ar ada semua ciri ciri yang aku nak padahal aku nak
mengadu domba dengan mum tak de beg yang aku nak sop sop sop * buih buih sabun *
so bila dah jumpa apa lagik terus beli lar memang bajet aku bawah RM200 and beg tu
harga RM175 fuhhhh selamat murah simple pon simple lawa pon lawa tak macam
beg orang crowded nampak macam beg santai santai ajek sukanya tapi kan nasib baik
aku tak beli beg Anna Sui yang kat KLCC dah ler harga RM600 then yang besar cikit
RM700 ++ so aku rasa yang tu tak muat kot segala reta karun aku beg MNG nie
ley masukkan iPad lagik huhuhu suka suka so lepas nie tak perlu ar nak pegang
banyak banyak beg just pegang beg lappy dengan air ajek fuhhh settle yippy
yihhhaaaa aku amek color black sebab black dia lawa tak nampak totally black
mati tapi black ada colour green lumut cunn seeyyyyy.......
settle sudah bab beg sangat suka tak sabar nak gunakan kejap lagik hehehehhee
poyo ajek lebih urmmm........
story ari ahad lar plak hehehhee pi CS beli case babam and aku lak beli 2 novel
story sangat syokkk tapi bila yang nak baca entahhh lar tak taw bila
then aku sempat gak beli bantal start nak letak kat kerusi office jadi sedap cikit
nak sandar uhuk uhuk hoocaay i bukan nak tiru kak tina * ala paham2 kay
keje office gak dah kahwin now tgh preggy * sebab kerusi kak tina pong letak
jugak aku letak sebab pinggang aku yang kerap sakit itu saja hoccay and
bantal star besar yang sangat comel berharga RM49.90 aduiiiiii
nie tengah fikir macam mana nak bawak nanti sumbat dalam beg tak muat tak pe
kejap lagik aku kerjakan try tengok ajek lar huhuhuhuhu
and babam belanja makan bola bola, chicken chop sama snow ice slurppp
jumpa si Shuib Sepah * Raja Lawak * dengan tunang dia tak lain tak bukan siti sarah
raisudin cover cover beb siti sarah takut orang nampak and orang serbu elllooo
sapa nak serbu hang dari aku serbu hang baik aku menikmati makanan dan snow ice
aku cett apa daaa tapi kasut dia very nice halus dan tinggi urmmm sesama lar
kecik shuib rambut panjang then ikat haisaayyy tak ensem lor and tak nampak
kemas hurmmm gasak mereka larrr aku pon tak amek gambar mereka nak buat apa
kalau Fahrin Ahmad.....Ashraff Muslim.....hah baru aku pi amek gambar cung cung
hahhahahha what ever jumpa Wong tanya pasal iPhone sekejap malas nak tanya kat
Machine nanti ar aku nak try buat SMS tone sendiri tapi aku tengok kat youtube
aku tak berapa nak paham sangat lar tak pe nanti aku tinggalkan jejak kat fb
cousin aku untuk bertanya tanya huhuhu......

p/s: kalau tulisan aku tak kena besar or tak de color apa maaf lar yek google chrome
nie suka sangat bikin aku mengamuk huhuhu........hope ada lar......

No comments:

Post a Comment