Wednesday 5 January 2011

♥ Welcome New Lappy ♥


Nie err color dalam pak cik Google err kekalau tak berapa nak clear melihat hehehe









Finally aku beli jugak lappy baru mengantikan Acer yang sedang aku gunakan
kali nie aku amek Toshiba Satellite L645-1126XL
color macam korang tengok hanya 1 color ajek tak de color len mencik mencik
so dapat accessories seperti mouse, headphone with mic, lock, keyboard protector,
screen bersih2, small brush, laptop screen ( err yang nie aku nak beli nasib baik tidak
beli kalau tak membazir ajek ) , mouse pad, pendrive, beg, DVD cleaner, dvd apa ntah
hah tu ajek lar yang dapat free banyak gak ekk walau tengok macam cikit coz
dalam kotak ada mouse, headphone with mic, lock, keyboard protector, brush
screen, sabun membersihkan habuk habuk....cool pad beli jugak coz old cool pad dah
kiuk then sakit dokk kaki bila kena tepi tepi yang tajam sakit beb....
then aku pi cari screen untuk lappy ye lor karang calar balar ke apa ke lappy Acer
aku pasang screen protector then cari punya cari Ya Allah punya lar susah semua
tak matching ada terkecik ada terbesar ada terpanjang nasib baik akhirnya jumpa jugak
ngam ngam Alhamdulilah sekali kena servis charge coz pasangkan perghhhh mahal
lar plak sekali RM10 gila tak...?? sebabnya kekonon ada customer tengok lepas
pasang screen protector tak menjadi then tak mo beli cettt apa daa mencik mencik
arghhh kepala aku nie mencucuk cucuk arr sakit sakit sangat
then aku nak beli extanal hard disc yang aku punya yang lama kan dah rosak tak
bersebab abis semua data data aku hilang arghhhh perghhh menyampah seyyy
then jadi member so kena pilih barang maka aku pilih egg mouse hanya itu yang kiut
yang lelain semuanya ada yang dah ada .....ada yang kureng gerek kuikuikui
aku kelam kabut beli pon sebab esok malam dah berangkat ke KL kursus
tapi tak taw kol bape agik nie pon aku lom mengemas baju baju aku lagik then
esok sis pon nak beli jugak aku kena beli awal sebab nak charge baru bawak pi
kalau tak leceh seyyy so kalau beli esok memang lar tak akan sempat nak charge
seyes pale aku mencucuk cucuk sakit seeyyyy macam nak pecah ajek rasa
err ada kesah mistik yang serem lar plak nak kongsi tapi nanti lar ek kongsi.....
masa balik sempat aku menghanjeng kete belakang semata mata nak tengok mercun
kuikuikui sabo jek lar ek sampai kena hon seyyyy......

No comments:

Post a Comment