Friday 21 January 2011

♥ FB New Layout ♥



Ramai membebel tak suka layout yang baru nie kan
aku pon sama gak tak suka aku prefer yang lama cung dan kemas
yang nie banyak serabut lar dan tak de privasi sangat banyak yang sorok
dikeluarkan ishhh tak suka tak suka tapi aku prefer yang duluk punya kat situ
website ley edit sapa ajek can view yang tu beshhh sangat
tapi yang paling baru nie eiii tak beshhh lar plak padahal banyak kali kuar
request suruh tukar aku just ignore sebab aku tak mahu tukar last last tup tup
tukar sendiri haishhh tak beshh ar plak err macam mana nak view back macam
dulu ekk ada sapa-sapa taw tak...??? kuikuikui
lepas tu macam tak gerek lar plak sebab semuanya info ada kat belah atas tak cung
ar dedulunya cung cett dah ler dedulunya tak sempat nak buat in a relationship
dengan sapa la nie kalau buat lagik buruk uwaaa mencik mencik stress stress
okey okey dah edit tak suka plak orang pi ask kat aku weyyy kat family ko ada picture
ko ke tak cettt better aku remove semua sedara mara aku hahhahaha biaq lar
tak beshh lor fb baru nie mencik mencik la nie aku tinggal nak edit edit sedikit
demi sedikit hahhahaha pagi tadi bangun macam tak rasa diri di alam yang nyata
lar plak sebabnya entah lar tangan nie plak tekan keyboard macam tak rasa tekan
ye taw lar cuti cuti nie duduk diam diam urmmm lantak lar ekk
maybe jap lagik okey lar kot sebab masa tido 2 kali tangan kebas tak rasa tido salah
parking lor.....la nie aku tengok upin ipin okey lar tadi dah adjust balik bw dengan
follow back urmmm jap lagik nak adjust incik kekasih can tak...????
kuikuikui aku rasa macam mencik lar plak tengok blog nie sebab aku asyik
merepek ajek hahahahhaa merepek repek......

p/s: aku harap walau macam mana aku busy kerja aku tetap maintain update selalu
and entry tidak ler seciput ciput ajek......

No comments:

Post a Comment