Sunday 16 January 2011

♥ Relationship Status Hanya Sekadar..?? ♥

Relationship status: Single, In a relationship, Engaged, Married,
It's complicated,

In an open relationship, Widowed, Separated, Divorced


Orait semua relationship status nie aku amek kat FB sebab aku pon tak tahu bape
banyak status yang harus ada pada seorang yang bernama manusia
urmm ada apa dengan relationship status semua orang boleh tipu
macam me sendiri bukan menipu apa just senang letak status itu so
kalau ada ke tak de ke itu kemudian cerita tak salah apa
me status is In a relationship urmmm with sapa adalah sebab me belom
jumpa orangnya lagik hahaha biar masa yang menentukan biar letak relationship
status yang itu duduk diam-diam kuikuikui
orait macam sesetengah orang relationship status single tapi kisahnya sudah
berpunya and ada yang konon kata dah married tapi hakikatnya belom
so tak de sapa yang kisah hoccay aku pon tak kesah sebab aku sendiri pon letak
relationship status In a relationship so lepak one corner sudah right
ala pada hakikatnya sekarang nie tak semua relationship status adalah benar benar
urmmm boring lor apa nak bikin ekk aku dah tak guna iPhone simpan dalam laci
karang kalau pi cuti cuti baru aku gunakan biar lar pi work pakai handphone bese bese
ajek coz kalau apa-apa jadi haishhh menangis tak berlagu aku okey langkah
berhati hati so selalunya aku guna ringtone kuat kuat alam plus lagu english
now sejak dah work aku rasa mak aii kuatnya ringtone aku nie ala lagu plak
macam kekanak ajek * cehhh berlagak hoccay macam lar besar sangat *
so nie yang nak fikir apa ringtone lagu beshh amek yang jejiwang ker
tapi macam nak amek lagu G6 ar so sebelom isnin * dah start work * aku settlekan
malam nie jugak ingat nak adjust yang gambar tapi macam malas lar plak yess
me sejak sejak dah work malas ajek nak adjust adjust malas giler lar senang cakap
yang fikir nak sleep ganti tido ajek itu ajek yang ada dalam pale otak nie
kejap lagik aku nak sleep ar mata dah start gantuk gantuk kelat kelat alam sudah
kay ar nak sleep nak tired dah nie huhuhu nanti ar bila cuti aku adjust apa-apa
yang patut hoccay....!!

No comments:

Post a Comment