Tuesday 18 January 2011

♥ Aduhaii sayang ku ♥

Aku baru sampai office paraz nak ikut aku tak mo ikut mum balik rumah
ye lor masa aku balik lunch paraz dengan pak tam so aku tak dukung dia
then masa aku nak makan dia mintak dukung then aku apa lagi dukung lar
so ika nak amek dia tak nak geleng geleng kepala bibik pujuk baru dia nak
sebab bibik umpan dia huhuhu then tadi lepas makan aku pi kacau payaz
chium chium dia then bila aku nak keluar payaz nak turun padahal masih
bogel then aku tak jadi kuar pujuk lor dia lepas tu aku suruh pakai pampers
dulu bila dah settle pakai pampers payaz cakap dah dah dah then aku kata belom
kena pakai suar dulu lepas pakai suar payaz kata dah dah dah hahahha
padahal baju belom pakai pujuk lagik suruh pakai baju pakai bedak semua
dah settle pi bilik mum masa tu mum sembahyang then bising bising main main
rambut aku gosok gosok kat muka payaz kat rambut payaz hahahha kiut seyyy
then dalam kete duduk dengan aku coz aku amek dia mulanya aku nak duduk depan
tapi dia buat muka sedih nak duduk dengan aku dah aku duduk belakang main
main peluk peluk dia then dah sampai aku kuar dari kereta then dia hulur tangan
suruh amek dia nak ikut aku then aku pusing pi kat cermin payaz hulur lagik tangan
berkali kali sampai payaz turun kan tingkat cikit kuarkan kepala okey memang aku
kena dukung amek dia then dia babai mum hahhaha babai nenek babai atok
berkali kali suruh dia masuk dalam kereta payaz geleng kepala tak nak tak nak
then sekali try bukak pintu masukkan then dia tarik baju aku urmmm
lepas tu tutup pintu tak nak ikut nenek atok balik nak ikut asu pergi work hahahha
then mum pujuk dia kata nak pergi Jusco paraz geleng kepala tak nak jugak
then pujuk lagik kata nak pi tgk fish lar tortoise lar ini lar itu lar then kena masukkan
jugak perghhh melalak lalak seyyy sedih dan sebak aku rasa huhuhu lepastu
aku call mum tanya paraz then mum kata paraz nangis cebik cebik panggil nama aku
terang dia sebut nama aku ala sebaknya rasa dada nie menitis air mata aku
la nie kat badan aku ada bau bau paraz hahhahaha tak pe paraz kat badan paraz
ada bau asu okey cukup untuk sampai petang tapi bek balik keje kol 5 lebih so
balik nie tak jumpa paraz urmmmm tak pe kay sayang esok jumpa asu
macam gini agaknya ehh ada anak tak kasi pergi kerja uwaaa nie yang sedih nie
tak pe jap lagik nak call mum tanya tapi aku rasa kejap ajek paraz akan lupa lar
tapi syokk ada bau paraz untuk dihidu hidu buat pengubat rindu maybe tadi aku
balik tak peluk manjakan paraz kot sebab tu jadi macam gini selalunya tak pernah
macam gini urmmm asu sayang paraz kay kalau ari nie ehh petang nie tak sempat
nak jumpa kita jumpa esok kay sayang mmmmuuuuaaaahhhh....
kay lor aku nak sambung kerja urmmm

No comments:

Post a Comment