Thursday 6 January 2011

♥ Benda Apakah Tu..?? ♥

Beb nie kisah sereem taw jangan baca kalau takut or jangan nak kata
aku nie mengada ada kan cerita taw tapi nie realiti beb aku tak sangka
Allah beri aku melihat benda alah itu sungguh aku tak mo tengok lagik
masa otw balik dari beli Lappy disebabkan oleh jammed maka kekononnya
nak jalan pintas melalui kubur untuk pengetahuan semua ketika itu Magrib hoccay
aku pelik and tak paham nape masa nak masuk kawasan kubur agak mengeletar
err bukan sebab takut coz masuk kubur tapi entah then bila masuk rasa macam
alahaiii bila nak kuar jalan nie semacam ajek rasa haishhhhh tapi mum suruh
sedekahkan Al-Fatihah sementara itu sedekahkan lebih untuk arwah Maisarah
suddenly tersalah masuk lorong then entah kenapa aku ternampak something
dekat batu nisan mak aiii patern macam batu nisan then rambut panjang hitam
kusuk kasar gituk Ya Allah apa benda lar aku nampak nie mengeletar jantung aku
kemudian bila reverse Alhamdulilah tidak ada bagus nya aku fikir maybe perasaan
aku ajek then aku pon buat donno ajek sebab fikiran aku set kata tu tak de apa-apa lar
ala just macam apa benda ke tapi nampak lain ker aku pon idak ler fikir kan apa-apa
then tengah duduk duduk dengan mum suddenly mum bukak cerita nape lar daddy
suruh lalu kawasan kubur masa magrib haisshhhh aku pon cakap dengan mum tak
taw nape masa masuk kawasan kubur rasa semacam ajek rupanya mum pon rasa jugak
sebab mum taw time magrib aku apa lagik story lar dengan mum err sebab aku fikir
benda tu ala tak de apa-apa lar now effectnya aku terbayang bayang lar plak
so masa balik tak cuci kaki terus #weewee# then cuci kaki cuci muka bersih bersih kan
badan tukar seluar semua now tetiba rasa takut kalau nak sleep sebab takut mimpi
aku takut lar plak suruh bibik temankan aku boleh plak bibik sleep err serem serem
ditambah cerita MJ12 yang ari nie serem serem aduhaiiii dah ler malam nie sleep tepi
tingkat tak ke serem ke korang bayangkan lar.....Ya Allah jangan lar mimpi bukan
bukan jangan lar ada apa-apa serem plak nak sleep arghhhh dengan kepala sakit.....
harus pagi karang aku nak story dengan daddy...err cian aku taw dah sekarang nie
aku ketakutan uwaaaa mencik mencik err dah ler aku tak mo story abes nanti aku
sendiri rasa serem ooo plsss jangan ingat buang buang semua apa yang ada
tak mo hengat hengat hoccay.......!!!!

No comments:

Post a Comment