Monday 31 January 2011

♥ Sunday....WTF ♥

Nie entry nak mengamuk dan bahasa tidak ada kesopanan
urmmm semalam ( ingat nak membebel semalam tapi ada ramai org maka tak dapat
online maka membebel lar ari nie ) huh sungguh potong stemmmmm
pepagi kol 4 pagi tersedar awatnya bibik tutup aircond kipas semua kalau nak tutup
aircond pon bukak lar kipas dah ler bilik berdengung urmm stress stress
then tido balik tersedar balik kol 4:20 pagi dengar bising bising then meraba lar
kuar bilik tengok tengok WTF betol lar blackout aduhaiiiii dah ler hujan ari Sunday
tido syokk ley bangun lewat then jadi macam gini punya lar stress aku
abg han call TNB nak taw tak hanya rumah aku sorang yang blackout
yang lelain tak blackout * weyyy bill api air pon dah bayar untuk bulan January untuk bulan
February belom dihantar bill lagik * then kol 5:20 pagi TNB datang dah ler gelap
then merapu cari kunci mesti lar lambat bukak gate dah pakcik TNB bising bising
cakap " oii bukak lah gate nie " WTF betol lar tak reti nak sabo ker then check punya
check dia kata wayar putus lar wayar terbakar lar ala wayar yang penyambung
electrik so daddy kata lar takkan pihak TNB tak boleh nak buat then dia kata tak
boleh sebab ada kotak then daddy kata lagik pecahkan jek lar then dia reply
" oo kami tak pecah pecah kan suruh kontraktor yang buat rumah datang "
cett hampeh dah pepagi alam 5 lebih pagi pergi balik rumah abg han urmmm
pak guard tengok blur blur tu pon rumah abg han tak de electrik jugak
urmmm kol 6 pagi baru masuk rumah kol 7 pagi baru dapat tidur tu pon kejap ajek
then bebudak bising tak de electrik lagik pulakkk aduhaiii mencik mencik mencik
then balik rumah semula tengok si Johnny tengah betolkan electrik urmmm
apa ko buat pon johnny janji electrik dapat bersambung kembali hoccay
then perut dah berlagu kelaparan jangan dikata pergi makan dengan hujan selebat
lebatnya air laju ajek flow huishhhh kat Tiram dah banjir la nie tak taw ar
tapi ada menunjukkan tanda tanda sebab hujan dari semalam tak berhenti henti
then lepas makan then shahqir sleep baru pergi Jusco cari swimming suit, goggles
color pink huhuhu memang sengaja cari color pink huhuhuh then beli case iphone
ipad semua sebab nanti nak pergi holiday right so nie lar masanya untuk swim balik
then dinner abg han masak nanti aku nak story huhu nanti ar bila free nak transfer
gambar dah ler ari nie aku tertinggal handphone kat rumah WTF betol lar
then pagi tadi aku tersadar kol 6 pagi blackout balik rupanya sama macam semalam
aduiii punya lar geram menganggu tidur aku ajek taw....!!!
babam biga tak pergi sekolah permas dah banjir urmmm habis semua dah start
banjir macam mana nak pergi bandar...?? fikir fikir lar sendiri
dah ler jepun suruh email sapa ntah abis lar kena marah urmmmm
paraz malam tadi melalak lalak cari pak tam sampai bek pon join nanes
aduhaiii si kecik then pak tam suruh panggil dia aku bukak loudspeaker
payaz ada dalam bakul tidur dia punya lar exited dengar suara baba dia
turun terus terjah handphone panggil baba baba baba perghhh aku siap suruh dia sayang
pak tam nak taw tak dia terus cakap mmmuuuuaaaahhhh kat handphone alololo
sweetnya anak baba sorang nie urmm..........
shahqir lak tengah demam panas plak tu dah ler dengan tak de electrik merengek ajek
kesian plak aku tengok shahqir nak tido then disebabkan panas dia tak ley tido
so kak eta bawak balik rumah kasi tido maybe lunch nie aku tak balik kot
sebab kereta aku hantar kedai pergi wax semalam tadi disebabkan lambat jadi belom
siap urmm tak taw lar bila siap karang kejap lagik nak call mum tanya johnny dah
sampai ke belom stress ajek aku keje satu pon belom sentuh lagik nanti nanti lar....

No comments:

Post a Comment