Thursday 13 January 2011

♥ Saya bukannya alat untuk dipermainkan ♥

Aku bukannya alat mainan or doll untuk dipermainkan diheret ke sana ke sini
bila diperlukan diambil bila tidak dibuang begitu saja
aku nie manusia aku ada hati dan perasaan
ummm entah lar kalau lar aku nie dilahirkan menjadi seorang yang tidak
mempunyai hati dan perasaan kan bagus supaya aku tak boleh nak merasa
erti kesedihan bosan penat bebalik sedih melanda bebalik benda yang sama
macam dah tak de benda lain diberi kebahagian hanya sekejap tapi selebihnya
kelukaan kedukaan entah lar aku pon tak taw lar apa lagik nak kata
kalau lar aku boleh keluarkan semua perasaan itu letak ke tepi tak pon buang
kan beshh kalau lar kalau yang pasti itu hanya tidak akan terjadi
ari nie aku penat sangat otak nie lagik lar penat sepenatnya aku pon tak tahu lar
macam mana nak ubah coding penin kalau lar aku pandai masalahnya aku
tak pandai pandai lagik aku nak ubah lar apa-apa dalam blog nie nanti lar
lepas aku dah publish aku buat macam gituk tunggu dan lihat sebab aku nak
mencari bahan-bahan sedikit urmmm penat lar sangat sangat
urmm apa pendapat korang dengan kekasih contrak...??
hanya jadi lakonan untuk menutup berpura pura menjadi kekasih sebab malas
nak jawab soklan apa-apa berkait rapat dengan hati dan perasaan kalau lar boleh
kalau lar urmmm what ever lar nak buat edit nie banyak so baik buat cepat-cepat
karang kejap ajek dah kol 11 malam urmmm boleh tak nak kata aku dah rasa bosan
dengan kerja sekarang nie...???

No comments:

Post a Comment