Thursday 20 January 2011

♥ MC ♥

Hari nie aku MC motif baru kerja dah MC well semalam aku sakit kepala
memang tak boleh nak menahan walau dah makan panadol and sleep awal
so kol 2:30 pagi aku bangun dah tak boleh tahan nak muntah padahal malam
tu memang aku ada rasa loya loya then buat donno ajek lar then pepagi alam
muntah kena jolok tekak baru ley muntah berlambak lambak then lepas muntah
kena cirit birit lar plak aduiii apa lar nasib then kol 4 pagi aku ingat boleh tahan
lar malas nak pergi toilet then aku rasa muntah dah kat hujung kelam kabut aku
lari pergi toilet tapi belom masuk toilet aku dah muntah dulu ayoyo apa lar nak
buat then papagi kol 7 lebih muntah muntah tapi kali nie dah tak kuar apa-apa isi
perut lagik then kena lagik cirit birit aduiii memang aku betol betol tak larat
then pergi doktor check semua tekanan darah aku normal then doktor kata migraine
then doktor suruh aku berdiri kaki rapat and pejam mata then kira nak try test
just tolak sedikit memang aku nak rebah tak fikir apa-apa aku berpaut tangan doktor
actually dari semalam aku rasa macam nak pitam ajek nie pon tekak aku loya
loya lupa nak makan ubat tahan loya before makan sebab aku baru makan then
perut rasa kembung sangat nie pon rasa macam nak muntah ajek aku on9 pon
pasal nak amek mystery seedling then aku nak off9 balik dah macam apa aku rasa
diri aku nie penat lepak badan sakit perut sakit tekak loya masa balik dari klinik
lepas makan ubat masa nak sleep lepas makan ubat kepala macam pusing pusing
arghhhhh kay ar tak larat dah nie macam nak kondem ajek nie........

No comments:

Post a Comment