Tuesday 1 February 2011

♥ Bicara February ♥





February muncul kembali say bye bye pada January
orang kata bulan february nie bulan CINTA tapi pada aku
kalau cinta tiap tiap bulan pon boleh ape hanya sebab valentine
apa ada pada valentine nampak jek macam beshhh tapi aku suka deco
valentine chantek penuh dengan chenta chenta dan bunga bunga bubble bubble
tapi perlu ke hanya february jek sambut cinta bulan bulan lain pon boleh buat apa
yang penting perlu ke raih cinta ehh...??
cinta satu ayat sinonem yang orang akan kata kerana cinta itu buta
urmm cinta tak pernah buta yang buta ialah mata manusia perlu ke nak jadi buta
hanya kerana cinta..?? biar lah cinta itu kalau benar ianya milik aku maka ianya
akan hadir pada aku tapi kalau ianya bukan milik aku sampai bebila aku tak ley
jadikan hak aku walau bagaimana sekali pon aku paksa urmm sila renung renungkan
buat diri sendiri agar nanti bila sudah ketemui cinta tak perlu nak membutakan
mata apatah lagik hati biarkan ia seperti air laut tak perlu nak ikat ketat ketat
biar ikat longgar longgar bila sudah sah dan halal untuk sehidup * ikatan pernikahan *
maka aku akan ikat ketat-ketat untuk kami bersama sehingga akhir hayat
mampu ke tak ehh aku buat seperti itu tapi aku harap aku boleh buat begitu
aku tak nak ikutkan sangat perasaan cinta aku nak ianya rilex dan santai tak de nya
aku sanggup belakangkan family demi cinta apatah lagik menyerahkan tubuh badan
2 benda nie membuatkan aku takut untuk menghadapi cinta aku takut dan aku tak nak
buat demikian kerna ianya bakal merosakkan hidup aku Ya Allah jangan lar aku buat
benda bukan bukan bila ketemui cinta aku dan aku mahu cinta yang aku terima itu
adalah daripada insan yang akan menjadi bapa kepada anak-anak aku....
* about 2 Day lagik mau pergi Holiday Wink-Wink *

p/s: sekarang nie sejak dua menjak nie kol 12 tengah malam jek mata dah tak ley
bukak nak sleep walaupon hari sabtu malam ahad oo mata sudah ubah ye bagus bagus
tapi maintain pagi susah nak bangun wawawawa

No comments:

Post a Comment