Tuesday 8 February 2011

♥ Zero Sangat ♥

Pagi nie rasa sangat zero kosong perasaan ini urmm macam malas nak buat kerja
macam nak biarkan semua kerja tergendala macam nak biarkan ajek
tapi entah lar kenapa lar aku macam gini penat sudah nak layan perasaan
penat sangat penat lepak sangat lepak tapi tak de sapa yang akan mengerti
perasaan nie urmm uhuk uhuk
apa lar bebudak nie dok sebuk nak wat signature bila send sms mana lar aku taw
and aku tak pernah buat pon tak terfikir yang boleh buat kuikuikui
farmville aku dah tonggang langgang langsung tak tanam dah macam malas
nak deco nanti nanti lar kalau rajin aku adjust balik ermm credit thanks buat
Alias Mohammad * Kat Facebook * sebab sudi mengajar aku macam mana nak adjust
tanah farm aku kasi chantek...!!
minggu ehhh silap bulan valentine urmm semua sebuk sampai aku lupa nak
keluarkan castle aku kat dalam stor huhuhu nanti ar belom deko lagik
huh tak ley plak bukak market nanti ar malam karang aku adjust hurmm...!!
err pasal yang aku kata nak beli full template dengan header tu kan memang betol
harga bawah RM50 tapi kalau nak kena tunggu lagik sebulan coz budak yang
buat tu sudah masuk final exam so dia tak ley nak buat urmmm
hati nie berbagi nak buat ke tak nak ehh...?? maybe kalau buat just untuk
belog nie ajek lar yang baru tu tak payah sebab dah okey cuma yang nie jek
adeyy segal ke tak ehh aku pi like Butik Andaman Pengantin Remaja
hahaha lawa gak pelamin dia tapi untuk tahun entah bila bulan entah bila
aku suka tgk pelamin and baju tapi yang paling penting opkos nak tgk make up
kekadang ada bridal make up artis make up depa kureng sangat ada kala nya
terlebih bedak lar dah macam opera cina tak cung lor
nak cari yang pandai ubah image dari tak lawa ke lawa tapi make up kak siti
sangat sangat lawa muka ley ubah jadi cung sangat sangat cung tapi baju pengantin
singapore lagik lawa seyes lawa sangat sangat tapi lagik lawa kalau rekaan sendiri
or yang paling baru nampak sweet ajek....!!
okey dah sangat sangat jauh dari simpang tajuk now walau macam mana sekali pon
aku kata malas nak buat tetap jugak kena buat kan walau suka atau tidak sebab
ianya dah menjadi tanggungjawab aku untuk laksanakannya untuk kasi settle
urmm pepagi ajek perut dah buat perangai sakit adeyy sabo ajek lar nak buat
macam mana redha ajek lar walau sakit macam mana sekali pong kerja tetap maintain
untuk di kasi settle hurmm bosan bosan apa boleh buat redha ajek lar.....!!

No comments:

Post a Comment