Tuesday 15 February 2011

♥ LG BL20 New Chocolate ♥











Cung tak...??? aku nak color pink sebab white pink sweet bangat deyy
aku better prefer SE dengan LG kalau tuk digunakan harian nokia aku agak
kureng bangat cung siot tapi aku dah tak tahu bape harga sekarang nie
aritu pi tengok depa kata tidak ada color pink just black red ajek
aku ingat nak pi survey ar tanya sal harga butir butir aku harap tak de lar
sampai cecah harga ribuan harap ratus err kalau tak cukup lagik aku kena wait
lar sebab duit tak cukup lagik boleh tak nak loan dengan mum ehhhh huhuhu
nanti gaji potong can ar...?? urmm lagi pula next month muchuk nak kena sebis
err how baru ajek semalam dapat gaji tu pon belom cash kan lagik nak menapak
nak ke bank ya Allah malas giler siot nak menunggu orang ramai yang macam apa
aku bukan apa just suka suka nak beli handphone ley pakai tukar tukar untuk suka
suka ajek sebab aku nie kan jenis tak setia pada satu barang...satu nama,...satu ID...
tapi bila berkasih sayang aku setia hoccayy cuma pada barang pada nama pada ID
saja aku tak setia uwaaaa dah minat habis dengan hanphone nie mana nak pi
cari kalau harga still jejak ribu...??
dulu aku guna LG KG800 color pink lagik senang giler nak cover line bawak pi
sekolah time SPM heheheheh masuk dalam beg duit lagik shuke shuke sampai
mamat ehh cikgu yang jaga SPM tu tengok aku semacam miahahahhahaha
handphone i time tu kiut mitu ajek now aku nak pi beli yang hat nie plak
aduhaiii macam mana permintaan ku ini sapa can tlg jadikan ianya kenyataan..??
i need it macam tak beshhh lor pakai handphone yang sedang aku pakai skrg nie
doa-doa kan aku ehhh dapat beli handphone nie dan color pink yang aku nak...
aku nak letak aku jumpa kat youtube sal handphone nie cung habis siot...!!
adeyyy makin bikin hidup ku tak keruan lar plak....!!!



wow makin tak sabar untuk memilikinya adeyyy bila lar akan dapat...??
Insya Allah ada rezeki maybe dapat lar uhuk uhuk nak tunggu gaji next
untuk beli itu pon belom tentu akan cukup boleh dikata kena tunggu 5 bulan punya
gaji baru boleh beli urmmmm frust siot aku......!!!

No comments:

Post a Comment