Friday 18 February 2011

♥ Jamu Anak Dara ♥




Taraaa okey 1 pic itu namanya jamu anak dara yerr apa hengat anak dara tak makan
jamu kah nie kak mai yg suggest kat aku suruh makan sebab untuk keputihan
masalah bau apatah lagi masalah " best friend " aku pon bermasalah sejak sejak
aku makan ubat menahan " best friend " daripada kuar masa pi umrah tahun lepas
lagik lar kalau de rezeki nanti aku kalau boleh dah tak nak makan ubat tahan
" best friend " aku nie leceh dah tak normal harap lepas makan jamu anak dara
nie dapat lar mengatasi masalah aku dengan " best friend " mudah-mudahan
sebab baru ajek try today uhuk uhuk nie bukannya jamu macam org indonesia
tapi ianya kapsul dalam kapsul tu ada apa ntah aku pon tak sure makan 2 kapsul
pagi dan 2 kapsul malam huhuh tapi kena minum air banyak banyak lar
okey back story strawberry hehehehehe jepun bawak balik tu yang makan reramai
tapi strawberry tawar tak manis tapi bagus lar tak masham mana nak cari strawberry
yang manis sedap-sedap ehh * adeyy macam mengidam lar plak * huhuhuhu
then kome nampak tak jambu lawo kan color kulit jambu tu...??
untuk pengetahuan korang jambu tu jambu jeruk taw tapi tak masam sedap
cuma rasa dan bau cuka ada cikit kuat lar so kak tina ley jamah cikit coz dia kan tengah
preggy benda tu bercuka karang apa-apa jadi haishhh simpang huhuhuhu
ermmm tadi aku sms azam nak taw mengenainya sekali dia offkan handphone
dia then kak mai suruh call wawa so call lar then lepas check number muchuk
tak kena so tak sampai setengah jam mum kol memula aku call tapi tak amek
then mum call balik muchuk tersenarai kena tunggu surat dari pihak honda
dalam pertengahan bulan 3 so sementara menunggu nie kalau enjin bunyi bising
kena call pihak honda ye lor bahaya beb tengah drive tetiba enjin ley mati
bahaya right now buat masa skrg nie belom ada kes tapi pihak honda amek
langkah berjaga-jaga tak kan nak dah de apa-apa jadi baru nak amek tindakan
so lepas nie aku nak kena peka pada enjin kereta aku lar kalau bunyi bising-bising
kena cepat-cepat call pihak honda untuk amek giliran Ya Allah bertahankan
lar enjin supaya tak ada apa-apa akan berlaku sementara nak menunggu surat
untuk pertukaran dah tak ley nak rempit rempit lagik makin risau lar mum
urmmm aritu first generation pasal window power now pasal lost mention spring
tatut tatut uwaa esok daddy suruh aku drive pi beli ubat kat klinik mata ayokk
berani ke tak ehh aku nak drive tu lagik tatut uhuk uhuk.....!!!!
LG wait por me kekekekkekekekekekke.......

No comments:

Post a Comment