Saturday 26 February 2011

♥ Boleh Berjayakah aku nanti ♥

Idea nak bukak butik sendiri hasil usaha tangan sendiri muncul bila aku
search entah lar aku tak taw nape aku nak buat demikian
sedangkan aku tak suka bisnes aku tak suka sangat sangat tak suka
tapi bila aku buat research mengenai pakaian size plus mengetuk pintu hati aku
untuk bukak butik pakaian size plus
tapi masalahnya boleh berjaya kah aku...??? berhasilkah nanti itu dua perkara
yang membuatkan aku takut untuk berhadapan dengan risikonya
kalau orang ini kasi tahu aku kat mana dia dapat pakaian plus size nie secara
borong Insya Allah aku akan memulakan perniagaan kecik-kecik secara online
korang tolong doakan aku berjaya ehhh aku dapat dari mana girl nie borong baju
plus size lepas aje this girl beritahu aku akan mula sedikit demi sedikit proses
buat masa permulaan nie just online sampai kukuh aku harap sangat sangat agar ianya
kukuh sampai bebila bila dah dapat sambutan hangat baru aku nak bukak kedai
tadi aku pi jusco aku survey gak kedai mana yang patern cung untuk dibuat
kalau kedai aku berjaya bukak aku nak design simple tapi nice chomey orang
kalau masuk pon pasti akan rasa cantiknya kedai nie cantiknya baju-baju nie
simple tapi nice up to date hehehehehe berangan dulu tak apa kan....??
tapi aku nak sangat agar ianya berhasil bukannya angan-angan jenin yang tak
membuahkan hasil Ya Allah berjayakan lah usaha yang akan aku buat ini
lembutkan hati pompuan yang aku akan email untuk bertanya bagai aku perlukan
sapa nak jadi model aku...??? aku nak model tebab tebab coz pakaian yang akan
aku jual nie size plus psst nie baru angan-angan aku so tunggu apa-apa aku update
baru ley bercerita lebih-lebih macam aku kata nie semua just angan-angan aku
doakan aku berjaya yer......!!!
dan korang just baca ajek kay tak mo kata macam-macam sebab aku belom
confirmkan lagi just aku tanya pendapat dear hehehhe dear setuju and dear kata
siapkan apa semua detail-detail Insya Allah kalau Allah beri rezeki pada aku dan sis
untuk mencuba membuka butik sendiri semoga berjalan dengan lancar dan jayanya
Amin amin mudah-mudahan berjaya.......



Akhirnya dapat jugak tengok Kembar Siang wink wink
permulaan bese-bese ajek okey-okey lar bila satiya masuk ajek best sangat
lawak seyy tak tahan gelak-gelak sampai penat nak gelak dah tak tahu
nak gelak macam mana boleh gituk over i kan hehehhehehe
tapi not bad lar tak de lar climax jahat giler rasa nak jotos jotos just light
and slow saja hehehhehe okey lar ingat nak tengok Sini Ada Hantu tapi kol 10 malam
ayokkk cannot lar kol bape nak balik karang risau mum dengan daddy tak per
lar tengok akt youtube ajek nanti hehhehe.....
beb jommm layan mesej terakhir sampai hati husband dia tipu bulat-bulat
haiyaa aku pon tak taw lar apa motif husband dia buat macam gitu......

p/s: nak guna ringtone apa yang best ekkk any idea...???

No comments:

Post a Comment