Monday 21 February 2011

♥ Luxe ♥


Ini story untuk kaum wanita sapa-sapa yang bukan kaum pompuan sila jgn
sebuk sebuk nak baca taw... * malu lor tapi buat entry nie tak malu hehehhehe *
chantekkan corak-corak yang ada pada pad nie urmm nak taw tak pad dari brand
mana iaitu brand kotex nak try test okey tak gunakan dah lar chantek
babam sempat kata rugi ajek buat corak-corak bila dah " tutt " hilang gak corak
hehehhee memang lar tapi cung aper tapi harganya pon cung habis seyyy
cuma 20 ultrathin 23cm with wings ada gak overnight tapi aku just amek ultrathin
nak try mengetest syok tak pakai rasa selesa tak ada ke gatal-gatal sebab dulu
aku guna kotex kena gegatal * Auchhh malunya * so lepas tu macam tak berani
tapi masa pi Dubai dulu emergency nak cari pad macam orang bersalin so amek ajek
Alhamdulilah can use motif cari pad orang bersalin senang deyy lebar panjang tebal
so kalau satu hari berjalan pon wa tetap maintain smile tak perlu risau
okey harga nya RM15 cuma seketul memuatkan 20 sahaja aritu aku ada beli tin
saja sebab tengok tin tu lawo then tadi pi tesco tengok tu saja nak try
bila google lawa jugak ehh corak corak urmmm tapikan kalau lar aku wat keputusan
untuk use this one kalau tetiap bulan kena beli tak ke mahal korang rasa itu pon
kalau cukup menampung kalau tak sebulan kena beli 2 ( 20 + 20 ) kalau dah satu
ajek harga rm15 cuba kira kalau 2 untuk sebulan wahhh boleh bankrupt siot
hehehe apa jek kan aku story pasal " teman baikk " kat belog yang ada tatapan
umum tapi aku just nak show kat korang pompuan betapa lawanya corak itu ajek
mana taw ada yang terpikat ker nak beli sebab corak yang lawa itu
just suka suka ajek tak payah nak amek seyes hocay sapa setuju dengan aku
dengan kecantikkan pad nie...??? lawo kan macam girly heheheh abis dah girly yang
gunakan nampak macam muda belia ajek korang jangan fikir aku mengegada ehh
nak story pasal pad lar ini lar itu lar aku just nak korang tengok betapa lawanya
corak corak yang ada pada atas pad sapa yang reka ciptanya ehhh...??
adakah pompuan atau pon lelaki...?? sapa-sapa yang taw sila beritahu aku
urmmm apa-apa ajek lar ari nie macam tak de story lar kat TV nak tido mata
belom gantuk opss lupa ubat jamu anak dara aku belom makan lagik
aku tengah stress tahap apa dah nie coz satu rumah bau busuk durian
bau giler sampai bilik bau siot dah ler tadi beli Big Apple Donut then si babam
nak durian aku sempat lagik suruh asing kan then babam makan saja jek taw
suruh aku bau dah ler busuk eiii sangat sangat busuk hoccay....!!!!
then babam sendawa mak aiii punya lar kaw bunyik sampai aku bukak tingkap
tak sanggup aku nak drive dengan ada bau durian yukssss busuk siot
then masa nak masukkan kereta ke dalam tetiba azab lagik satu dah datang iaitu
bau durian rupanya abg han pi beli durian aduhaiiiii tolong nak larikkk nak sembunyi
bau kuat sesangat hoccay then aku cecepat kuarkan barang yang ada kat bonet
tak sanggup aku esok pi kerja bukak kereta bau durian punya lar kaw mau
pengan tak boleh drive uhuk uhuk okey korang pi kat click kat sini then korang
kalau rasa tak nak beli boleh dapatkan free sample hehehehe chantek jugak
lawan web luxe nie secantik corak yang ada hehehhehehehe......
sorry lar ye aku gedik buat post nie sepatutnya sensitif tapi tak salah apa
aku kongsi berkenaan corak mana taw ada sesiapa pernah cuba.....

No comments:

Post a Comment