Sunday 6 February 2011

♥ GPT part 4 ♥

Okey pepagi kol 9 dah gerak keluar sebab tak nak nanti teruk jammed
ummmm so tak sempat nak snap snap gambar lagi pula batery camera
dah low kaw kaw punya sebab semalam aku rekod video fire show
huhuhuhu then sempat gak beli payung ye lor payung aku asyik kena kebas ajek
huhuhu then pi sarapan kat luar dari kawasan sebab nak balik mam nasi goreng ayam
sungguh tak sedap pedas giler giler huhuhu adol sepanjang perjalanan tido sampai
pagoh urmmm sepanjang perjalanan banyak siot kenderaan adeyyy pak tam asyik
potong potong sebab nak cepat perjalanan ye lor bayangkan kol 10 pagi kuar kol
6 petang baru sampai tak ke kertu vontot aku semua sakit siot.....
huh balik singgah rumah mak tengok keadaan mak sekali huhuhu
opss aku pon dah malas nak story pepanjang penat siot lagi pula esok kerja
hurmmm aku nak adjust cikit belog babam nanti ar sesok aku sambung pat keje
penat dan lepak sangat.......!!!!
opss sebelum tu Golden Palm Tree semuanya lawa cuma bab sebis sangat hampeh
langsung tak de yang okey kami dah beratur depa beri kaum depa jalan dulu
sangat kurang ajar kan...??? sangat bad lar servis mereka kali pertama dan terakhir
datang......!!

p/s: Selamat Tahun Baru Cina......

No comments:

Post a Comment