Tuesday 15 February 2011

♥ Maulidur Rasul ♥


Today ialah maulud Nabi iaitu adalah hari keputeraan Nabi Muhamad S.A.W
mudah mudahan dapat lar kita berkat dan rahmat dari-NYA
Alhamdulilah aku cuti yippy yihhhaaa meh sini rapat rapat dengan aku
nak story balik sejarah dahulu kala ehem ehem meh sini rapat cikit lagik
dulu time aku sekolah bila ada maulud nabi ajek mesti rajin cikit pergi
sebabnya ialah dapat tayang baju raya yang cung wakakkakakaka
then ley make up cikit cikit lepas tu ley guna high heels cikit tapi aku just wear
selipar only senang dan ringkas hehehehehhehe shuke shuke
then kalau berarak ala dekat ajek tak jauh pon just jalan-jalan sambil selawat
tetiba sweet ajek rasa macam nak ulang tayang balik err boleh tak...??
tapi part makan satu dulang reramai syok gak kalau bebudak amek satu dulang duduk
lar 4, 5 , 6 gituk abis cian yang debab-debab nie then kalau time makan kena
control ayu beb kena tunjukkan ciri-ciri aweks melayu terakhir adeyyy boleh
plak aku imaginasi balik saat itu tetiba teringat kat cikgu sorang nie haishhh
entah mana lar cikgu tu pergi nama dia unik giler hurmmm maybe entah2 dia kot
yang akan jadi abg ipaq aku mana taw kan kalau betol Alhamdulilah doa-doa
tolong aku amin kan sekali sure sis happy and aku opkos lar suka sis dah nak kahwin
err kalau sis dah kahwin teruk aku coz akan dipersoal siasat gulpp tapi tak apa
janji sis kahwin mudah-mudahan dengan dia itu pon jika dia belom kahwin lagik
hoccay kalau sudah cancel cari yang lain next is urmmm entah lar
ehem ehem berjaya habiskan MJ12 suka suka tapi suara KC tak romantik macam
selalu lor uhuk uhuk sob sob sob sedih sedih see aku suka membebel tengah tengah
malam macam syok ajek nak membebel urmmmm nie pon aku type saat mj12
dah habis nak bukak tv tengok loopdidoo malas lar plak mata nie pon dah kelat
gantuk alam urmmm pagi karang mum masuk singapore tengok nenek
aku dengan bibik mau keluar pergi Jusco pergi datemm cari pak cik untuk babam
biga umairah payaz and shahqir * amboi gatai ehhhh aippp *
urmmm entah lar ekk sis kena keje bek pon keje aku nasib baik cuti ley layan
mata aku harap jangan plak nanti tersedar sedar rasa tekak nie macam penuh
dengan kahak lepas tu tekak perit sangat beb aku bukannya nak kasi korang jijik
bila baca tapi itu lar realiti yang aku hadapi sekarang nie batuk menjelma
hidung kekadang macam paip asyik kuar hingus ajek entah lar musim lar nie
semuanya start jadi macam gini lepas kena hujan lepas ajek dari tu terus jadi
macam gini entah lar now aku tengah dengar lagu merapu sinar hahhaha
pepagi aku tak dengar sinar aku dengar suria fm lepas tu sengaja bukak
volume kuat kuat aku pon tak tahu apa motif aku tapi saja jek kot nak buat
mood aku macam ceria semalam kan aku rasa macam ari jumaat ajek
tak pon ari sabtu uwaa bila nak sabtu nie aku nak sleep nak balas dendam
beb poyo lar plak aku nie pi dengar lagu Kompang DiPalu hahahaha
lagu nie aku tujukan buat sis miahhahahhahaha opsss tajuk entry bukan main lagik
sopan santun tapi isi mak aiiii melampau sungguh ketawa sampai macam gini
sekali tak pe lagik 2 hari aku nak tawen aku tukar ringtone lagu pengantin
err kekonon nak feel kahwin wekk wekkk wekkk...

p/s: Jommm pakai inai nak tak tetiba tangan nie gian and gatai nak pakai inai
lar plak kuikuikui......

No comments:

Post a Comment