Sunday 6 February 2011

♥ GPT part 3 ♥





Huhuhu pepagi lagik bebudak dah pergi swim aku lak tak pergi malas
then aku, mum, dad, abg han, kak eta and shahqir pi carik sarapan kat luar
huhu aku tak pi swim malas nak balas dendam untuk sleep hahhahaha
then balik ajek ingat nak join dorang tapi abg han tak kasi muahahahahha
pak tam lak nak makan sate huhu kak mai kat tempat swim dah tlg orderkan
then pi lar sana makan sate plus lunch sekali aku tengok air geram ajek
huhuhu then last last shahqir pon nak swim geram tengok last last aku masuk
just pakai singlet fit and seluar begging huhuhuhu abis itam sun burn siot aku
kulit jangan cakap gelap macam apa seyyyy huhuhuhu
then kol 3 petang pi aktiviti berbasikal okey semput dah lama tak bawak so semput
seyes aku lepak and tak larat sangat sangat penat lepak habis sudahhhh
lepas tu tengah tengah jalan nak balik semula kat hotel boleh plak kasut putih aku
koyak tapak tercabut try gak seret seret tapi tak berjaya makin teruk plak
last last mamat yang jaga kasi aku pinjam kasut dia ohhhh sungguh terima kasih
huhuhuhu so jalan sorong basikal wakakakkaka then lepas dah tu lepak kat
beach sementara babam main apa ntah nama game tu aku tak sure plak sebab
kasut aku dah jahanam aku pon tak join lar huhuhu then malam ada fire show
mamat kat situ sempat usik kata bukannya tiger show cettt apa daaaa
huhuhuhu opss apa pasal mamat yang kasi aku pinjam kasut dia pegang lengan aku
sambil ucap terima kasih aiyooo sis tak lak buat macam gituk...??? huh
then lepas balik bilik tukar pakai selipar yang beli day 2 tu aku guna tu then lepak
kat beach main air just duduk duduk memula seluar ajek yang basah then masa nak
amek gambar vontot pon basah kena air last last lepak dengan mum dalam air sebab
nak tenangkan fikiran amek basah kesejukkan then dinner kat situ tengok
segala jenis show paraz lak takut yang show fire shahqir nanes tak nak lepas dengan
kak eta urmmm gasak korang lar then balik pon about kol 10 malam
lepas bersih bersihkan badan pap lepak atas katil sambil kemas mengemas baju baju
kotor baru boleh sleep hummm penat bangat siottt........!!

No comments:

Post a Comment