Sunday 13 February 2011

♥ Kazen Bertunang ♥

Disebabkan oleh kemalasan tahap apa untuk upload gambar kat belog nie
maka aku amek keputusan malas nak upload cuma nak mengomel ajek lebih
semalam kazen aku si kak diah tunang Alhamdulilah tunang jugak dia haishhh
bila lar sis nak bertunang or nak kahwin dah lama tak rasa buat kenduri
kahwin kat rumah sendiri wink wink wink * mampus aku kalau sis baca *
then aku kena lar jadi cameragirl secara paksa suruh atek then atek tak respond
maka aku yang cuma tahu amek gambar syok sendiri redha ajek lar
then pepagi dah masuk kol 10 lebih pagi dah sampai nasib baik tak jammed
sampai ajek kak mai terus buat hantaran aku lak dah start sakit rasa sangat tak selesa
tapi sebab nak amek gambar redha ajek lar urmmmm
hantaran yang kak mai buat sangat sangat lawa cung habis wa cakap lu nanti
kalau time aku harus aku suruh bakal laki aku tempah dengan kak mai buat hantaran
untuk diberi pada aku huh then siap semua pak andam yang make up kan dan
dalam masa sama aku amek beberapa tips pasal make up sempat uols i amek petua
then amek beberapa snap aku pon kuar lar menghormati permintaan mereka
pi tengok gubahan hantaran syokkk ajek cung habis lor huhuhuhu
then bila dah siap semua tunggu pihak lelaki datang hampeh siot pihak lelaki
janji kol 2 petang sampai then sampai kol 4 petang perhatian bakal laki ku
jangan mengegada nak buat macam gituk ehhhh kalau janji kol 2 petang harus kol
2 petang gak sampai tak ley lewat-lewat kol 2 tepat.....!!!!!!
kak diah memalu ajek nak posing aku lak mana de idea nak posing macam mana
otak buntu bermacam-macam adjust tukar apa yang nak dikasi pihak lelaki
depa tukar yang lain err boleh tak macam gituk ekk...
urmmm tapi hantaran pihak lelaki sangat sangat kureng ar just dulang then alas
dulang lepas tu bungkus ala macam ko kasi gift macam hamper versi hantaran
adeyyy masa abg aim tunang pon at least hantaran still okey sekali yang
ini hayoooo sangat sangat kureng perhatian kat bakal laki aku kalau dia buat
hantaran macam gituk akan ku smack down dia haiyoooo bukan apa kita as
pompuan nie mesti ar terasa babe kita kasi mereka lelawa then mereka kasi kita
senang cite asal boleh ajek janji tunang janji ada tanda tak beshh kan
aku paling part emo tengok pat dulang letak cincin tunang haiyooooo
why teruk giler seyyy just letak kotak cincin then bunga rampai diletak kat
kain organza lepas tu penuhkan just box cincin letak tengah tengah alamak
spoil lar muka mama merah padam macam menahan rasa tengok
aku cakap dengan mum bila sis nak kahwin ehhh mum pon kata bila tengok
macam gini macam tak sabar nak tengok wedding sis ermmm bila ntah minah
tu nak kahwin pon aku tak tahu lar...
aku nak wat kontrovasi lor hahhahaha nie pon update secara ringkas tak ley nak
lelama sangat sebab aku macam nak sleep balik haishhh sakit nie tak hilang
hilang lagik sob sob sob sedih sedih sedih......

No comments:

Post a Comment