Wednesday 2 February 2011

♥ Kisah Sadis ♥

Sadis ker err bagi aku sadis lor kol 9 pagi tadi aku pergi office taraaa tak de orang
uwaaa call jepun tengok jepun baru bangun uwaaaaa sedihhnyaaa
la nie aku baru dapat masuk kol 9:45 pagi ustaz baru sampai baru masuk
so sepanjang 45 minit itu aku just duduk dalam kereta main game kat iphone
urmmm apa lar nasib malang ari nie...!!
pepagi sis dah carik gado sebuk nak guna si buntal dah lar tak keje kalau nak pi jusco
bawak lar kereta sendiri nie tak de mengamuk suruh aku bawak muchuk ello suka hati
aku lar apa ingat dia sorang ajek ley guna buntal aku tak boleh nampak
sangat nak jimat minyak kereta dia huh gerammmmnya aku rasa
eiiii dengan sapa aku ley lepaskan kemarahan aku nie...??
cian kat aku kalau ler tadi terjadi apa-apa kat aku sure aku dah tak de lagik
mungkin sis suka aku dah mati...!! aku dah mati dan tak de dalam keluarga
sob sob sob * cover nak nanes padahal dalam kereta dah melalak macam apa *
tak pe lar nanti aku akan pergi jugak sabar ehh sis nanti aku akan pergi....!!
dah lar aku nak sambung kerja walau tak de mood langsung nak kerja dengan beg
belom kemas lagik urmmmmmm......................................!!

No comments:

Post a Comment