Thursday 10 February 2011

♥ Semak Saman Anda ♥

Before nak renew roadtax sila semak saman anda ya
peringatan untuk diri sendiri dah ler next month roadtax aku mampus
ada saman mpjb parking tak tunjuk cupon stress stress
kalau sis nak pi bayar ingat nak kirim uwaaa nasib baik tak beratus ratus
paling takut kalau saman dengan JPJ my lesen P harus ada mata kejora
Ya Allah hanya ada 1 tahun lebih saja mudah mudahan tak de lar mata kejora
euww tak sabo nya nak tunggu tahun depan bulan 2 sebab apa sebabnya lesen P
aku dah expired so lepas nie aku akan dapat lesen penuh nak menunggu adalah
satu seksaan sangat sangat seksa uwaaaaaaa uhuk uhuk
aku de kerja tapi macam malas nak buat hahahha boleh tak ayat macam gituk..??
seyes malas sangat malas apa ley buat redha ajek lar * bape kali redha daa *
semalam kredit aku dah kong then tadi aku bukak jap check kredit aku
saja jek walau dah taw kong then yang kelakarnya ialah expired on 01.01.2030
waaa kira kira bila mau habis maybe time tu umo aku dah 40 tahun iskk tua sudah
2020 pon lama lagik nie lagik 2030 kelakar siot maxis nie aku try snap picture
tapi tak dapat ar kabur bangat uhuk kelakar kelakar 2030 dasat dasat apa lar
maxis nie entah entah time tu maybe aku dah tak gunakan maxis err hotlink ker
tukar number ker tapi sayam dok nak tukar suka number nie agak-agaknya time
tu aku dah kahwin ke belom ehhh...??? bape sudah anak aku ehhh...??? masih kekal
blog lagik ke tak ehhh...??? bayangkan walau umo sudah 40 tetap maintain
berbelog cuma style ajek lain wakakakkakakka poyo ajek bayang lebih-lebih
dah ler kerja banyak tapi maintain update belog suka suka suka
urmmm buat kerja ar adeyyy sakit plak perut nie urmmmm
macam tak puas aje tido tadi malam macam malas nak bangun pergi kerja macam
malas nak mandi macam malas nak drive macam malas nak buat kerja macam malas
nak type serba seerbi semuanya malas lar senang cerita malas malas dan malas
tengah hari karang mum nak pergi Melaka uwaaa nak itut nak itut ley ar nak itut
cian aku kena tinggal uwaaaaa nak cabut ar buat buat sakit ker * choy karang sakit
betol2 baru taw...!! * payaz pon ikut sekali yang tinggal cuma bibik ajek uhuk uhuk
begini lar nasib diri ku yang malang ohh Tuhan * rembat lagu yang babam nyanyi
masa kena chicken pop a.k.a. ayam pop * sedih sadis semuanya rasa...
dah ar nak buat kerja ar sob sob sob

p/s: beb aritu sikit hari asal aku pergi kerja bukak radio lagu daus kenapa...
then bila lunch lagu daus kenapa lagik lepas lunch nak balik ofis lagu daus kenapa lagik
bila balik pon lagu daus kenapa lagik haishhhh pe masalahnya yang sebenar ...??
kelakar tak * sila kata kelakar hoccay *

No comments:

Post a Comment