Tuesday 8 February 2011

♥ Buang ehh tutup ♥

Disebabkan dah sedap masa pi holiday tutup ehh just silent handphone
simpan dalam locker sampai 4 hari bila balik terbawak bawak macam
menyampah nak dengar ringtone handphone rasa macam nak silent kan balik
ye lor dah syok jalan merayap sana sini tak bawak handphone lepas tu
macam lega gituk kalau tak de bunyi ringtone hahahahhaha
semalam masa pi KFC beli donut fish komen den urmmm boleh lar
aku kata paling menyampah kalau kalau incik kekasih call 5 minit 5 minit harus aku
tutup terus handphone aku buat memekak ajek then lagik hampeh ler
kalau nak pi memana asyik nak kena bagi taw akan nak masuk toilet pon nak bagi taw
melampau siot lagik hampeh kalau tak jawab call or lambat jawab nak merajuk rajuk
adeyyy sesak siot rasa menyusahkan ajek tolong lar wahai diri aku jangan nanti
aku yang akan buat demikian bila sudah jumpa incik kekasih takut ar
karang aku kena tempelak lar plak semangat kata tak suka tapi buat jugak
urmmm aku tak mo ar jadi macam gituk belom apa-apa hal aku dah rasa rimas kalau
buat macam gituk hehehehehehe actually kan kalau sekadar status berpacaran
wahhh nak jugak type berpacaran macam lagu jangan pegang pegang jangan pandang
pandang setakat kekasih berkasih tak payah lar buat semua tu membazir lelama
nanti sure bosan boring hampeh ajek err lain lar kalau dah sah jadi hak milik tapi walau
dah sah jadi hak milik sekali pon melampau hoccay call 5 minit lepas 5 minit call
lagik euwww serabai siott abis kerja tak payah bikin ar dok dengan handphone 24 jam
semua kerja tergendala suck ajek kalau bikin macam gituk nie sambil type sambil
mengigati diri sendiri supaya jangan buat macam gituk tak elok untuk kesihatan
boleh jadi gado nanti sebab asyik ganggu pasangan buat kerja kalau nak ganggu boleh
time dia dah balik rumah hah pi lar kacau nak kacau apa sekali pon boleh itu pon
jika tak kena tangan or kena maki hah sila lar buat err aku tak mo gak buat macam
gituk leceh menyusahkan ajek harus kena maki hoccay jangan nak berkali kali buat
stress lar weyyy dok diam-diam tengok tv ker tolong gosok baju ke basuh baju ke
mengemas rumah ke basuh toilet ke ada gak paedahnya kan kan kan
so nasib baik ari nie okey sikit tak rasa macam nak buang ehh tutup handphone tapi
semalam balik harus sudah tak pedulikkan handphone yang penting bantal busyuk
urmm bayangkan masa balik ari ahad batery handphone dah merah sangat nak kong
tapi disebabkan oleh malas nak bukak beg cari charge aku biarkan ajek
yang penting aku mau tido bila pagi isnin * semalam * kelam kabut bukak beg cari
charge kuikuikui amek charge kat office dah duduk diam-diam okey lar tu kan
macam yang kes rumah blackout kelam kabut pergi kerja dah ler kete hantar wax
amek sampai tertinggal handphone kat rumah ingatkan dah amek huhu nasib nasib
apa boleh buat redha ajek lar...!!


p/s:aku ingat nak ubah code color pink tapi template yang aku gunakan ini langsung tidak
membenarkan aku untuk berbuat demikian terpaksa stick dengan color nie yang seakan
akan color pink urmmm stress stress alangkah bahagianya kalau boleh untuk tukarkan
color font arghhhhh babe Hantu Kak Limah dah kuar youtube ley lar watch again happy
nanti aku ajak kome join sekali yer....

p/s 2: aku sayang bangat nak deleted belog ini sebab dah banyak kisah suka duka
kat dalam nie doakan aku mampu bertahan untuk always update....!! walau skrg nie
tugas makin bertambah dengan ada nya 2 belog untuk diupdate * i blog lakonan 1 lagik
belog ini * dan kerja yang menimbun sekian...

No comments:

Post a Comment