Monday 14 February 2011

♥ Apa Itu Valentine Day ♥






Today semua orang tahu hari " Valentine Day " atau " Hari Kekasih "
cuma hanya 14.february saja ker hari kekasih hari-hari lain bukan hari kekasih..??
aku nak stop balik lunch dulu karang aku sambung balik merapu tunggu ya....
okey sambung balik dah err sempat gak tadi masa nak masuk office hanphone aku
terbabas masuk kat tepi seat adeyyy menyusahkan betol ar...!!
okey sambung balik dimana ye tadi urmmm hah yang hari hari lain bukan hari kekasih
actually dah lawa gilerz kuar mengatakan haram untuk disambut dari aku sekolah
menengah itu pon masa form 1 baru aku tahu valentine tu apa selama nie bagi aku
14. February itu nothing macam hari hari bese ajek
walau dikata haram tapi ada segelintir yang still celebrate time-time ini jugak lar
bunga naik harga kaw-kaw lepas tu malam karang kedai kedai makan semuanya full
ada yang celebrate simple-simple ada yang romantik gilerz ala hari-hari lain pon boleh
nak lagik romantik bawak ke tempat yang indah then deco sendiri ala kalau rasa
macam tak nak deco sendiri macam macam cara yang ada untuk tunjuk sayammm
urmmm kalau bagi aku lar kan kalau benar bakal incik hubby nak tunjuk sangat
lar kat dunia betapa dia mencintai menyayangi aku pi jumpa family aku terus
bagi taw niat nak menjadi halal buat aku hah bagi aku nie adalah cara yang paling
romantik macho habisss kalau setakat beri bunga lar coklat lar ajak buat benda
merepek repek ermmm yang tu tak macho and romantik tapi hancurrrrrrr
urmmm tapi masih adakah lelaki seperti itu...?? perhatian bakal incik hubby
sila jadikan kenyataan ehhh apa yang saya inginkan * sila muntah *
so nanti bila berchenta jangan sesekali buat sambut nie peringatan buat diri aku
dah ler tengah takut nak berchenta euwwww takut takut takut....
tapikan aku suka part suasana valentine nie time tu jugak semua tunjuk pakar
love sana sini kalau boleh kerusi meja nak dibuat bentuk love makanan pon sama
air pon sama ntah2 straw sudu garfu pon sama kalau dapat dibuat nasib baik
kedai makan tu tak direnovate dijadikan bentuk love cuba kome bayangkan
macam mana itu aku nie dah ler spesis suka bentuk love habis semua game
yang ada gambar love aku pi download kat iPad semalam hehehhehee
tu sebab suka suka sempat gak aku usik mum aku kata aku celebrate mum balas
mana boleh then aku kata aku celebrate kat farmville coz foal horse ada kaler pink
then mini cream apa ntah body dia ada love love cow horse pon corak badan
dia ada love-love sweet hoccay hhaahahahha....
tapi pokok pangkalnya ialah hati kalau dah ditega dalam agama so better tak payah
nak sambut hari kekasih pon hari-hari boleh sambut yang sambut itu lagik lar
kalau dah halal untuk berbuat demikian senang kat situ dah nampak sweetnya
moga-moga akan datang idak ler aku sambut apatah lagik bagusnya kalau
bakal incik hubby pon kata tak mo sambut haram sangat sangat bagusss
huhuhu bila itu kena tunggu lar jawabnya jangan lupa kome tunggu hari pink
sedunia selama 2 hari ( nikah, malam berinai dan bersanding ) huhuhu
sendiri fikir arrr....!!!

p/s: aku nie mum kata susah nak bangun pagi so aku kena cari bakal incik hubby
yang senang bangun sebabnya ialah pepagi bila dah kahwin dia kena kejut aku bangun
pagi bukan aku kejut dia taw tapi dia kena kejut aku then bila dah de " anak-anak "
kerja dia kejut " anak-anak " bangun pi sekolah hahaha apa akan jadi ekkk
selalunya mak yang kejut anak-anak bangun pi sekolah tapi nie terbalik bapak
plak kejut anak-anak hurmmm fikir-fikir renung kan lar.......!!

p/s 2: Ehem ehem akhirnya dah dapat gaji my first Gaji sudah accept today yippy

No comments:

Post a Comment