Monday 7 February 2011

♥ Siapa Sudi ♥

Aku nak deco lar belog nie nak ubah template kasi cung cung
comel comel lar siap header lagik err kalau boleh nak deko kedua dua belog aku
uwaaa tapi bayaran mahal RM100 +++ mana lar nak cekau duit sampai begitu
kalau dalam puluh-puluh still can accept lar karang duit gaji letak tepi cikit cikit
kalau dah sampai ratus ratus mana nak carik letak duit tepi pon cannot
dah tak boleh nak letak sipi-sipi pon aduhaiiii kekadang tengok belog orang
siap header alahaiii chomey sangat nak buat sendiri tak pandai
emm lagik kalau full template siap cung cung untung sapa yang taw design template
apa dalam pale senang depa nak buat aku nie yang boleh hanya dok cari dan cari dan
cari huhuhu * keluhan nasib sebab tak pandai dalam mendesign * uhuk uhuk
kalau tak sure hari hari aku ley ubah design template urmm frust frust
kay ar entry pendek nak sambung kerja yang pening sangat kepala untuk buat
tetiba rasa macam dah tak mo kerja lagik urmm moody monday moood...

p/s: giler pendek punya entry penat holiday belom hilang lagik arghhh beshhnya
dapat tido sambil diulit selimut bantal muchuk tapi apa kan daya

p/s 2: psstt korang nak tengok ker blog lakonan kepoyoan aku sebab nak cover line
tak mo yang lain taw belog nie kekonon dah deleted lar ini lar ini lar itu lar
huh bermacam macam alasan yang diberikan huhuhu apa lar belog baru bermacam
macam benda aku buat kasi nampak menarik tapi yang nie asal boleh ajek
abis nak buat macam mana tak kan aku nak buat fan pages fb gak
kata belog nie sesuka sesuki ajek membebel pasal diri sendiri so tak perlu lar
nak buat fan pages cukup lar belog lakonan itu ajek....!!!
siap ada twitter lagik huhuhu bese ar lakonan kena mantap babe...
yang nie biar lah begini tak mo letak fan page tak mo letak twitter cuma nak ubah
full template dengan header nak buat colour pink lelawa haishhh bila lar impian
mahu jadi kenyataan...Doa kan jek lar kalau dapat tak sampai RM50 Syukur Alhamdulilah
aku boleh ubah tapi kalau tak dapat urmm just stay gunakan ini saja uhuk sob sob sob...

No comments:

Post a Comment