Wednesday 16 February 2011

♥ Urusan Segala Benda ♥

Aku baru masuk kerja setelah mengsettlekan segala urusan paduka
pagi settlekan ic nasib baik aku pergi kena amek cop jari daddy kata
tak payah dia boleh sebab dia bapak aku uwaa orait aku suruh ajek daddy
setlekan tapi jepun pon de bagi taw cannot aku kena pergi semalam sis pon
gitaw kena ikut sebab nak cop jari taraaa see tadi pon kena nasib baik aku masuk
setengah hari dapat aku menyetalkan segala urusan then settlekan jugak KWSP
sis urmmm then balik singgah makan kat kedai Amma payaz bucuk ikut sekali
saja jek nak panggil dia payaz bucuk muahahhahahahahhaa * Gelak Jahat *
aku suap dia makan semua gedik betol lar payaz bucuk melalak lalak tengok pak tam
adeyyy sabo ajek lar aku settle semua amek ic aku, babam mykid biga dengan
shahqir settle jugak kwsp sis semua settle kelam kabut balik ke CIMB bank
nak settlekan cek dan gaji aku uwaaa sangat leceh seyyy kalau nak bukak
dengan buku sekali kena bayar RM250 ke RM300 tapi dalam beg aku cuma ada
RM100 ajek so just bikin card RM50 ajek okey lar tak kesah janji settlekan
cek dan gaji aku dah penat nak tengok cek itu duit ajek tak cash cash so Jumaat
nie aku dah ley kuarkan gaji adeyyy lama beno nak menunggu ari nie baru ari rabu
sekali jumpa mamat yang aku hantar polish wax muchuk adeyy aku tak kenal dia
tapi dia tengok muka aku siap cakap ehhh macam kenal aku nie dalam pale otak
nak settlekan semua urusan di bank nak balik semula kerja nak settlekan kerja
kerja yang berlambak sekali tengok partner dia ooo mamat nie baru ingat huwawa
beshh tak kejam tak muahahhahahahhaha * Gelak Jahat Lagik *
tadi dah settle semua tukar number pin yang tak beshhnya card aku color green
nape tak kasi color red...?? tak cung seyyy card CIMB bank waaa * stress stress *
tadi sempat gak settlekan pasal debit card urmmm banyaknya nak kena settlekan
ohhh ya pasal handphone LG tu kan semalam dah pi tanya rega RM800
giler turun cikit ajek raya tahun lepas about seribu lebih jugak urmmm yang
tak beshhh giler tak de color pink yang ada black red ajek coz pasaran Malaysia
amek black red cuma Singapore ajek yang ada pink mencik mencik gilo ko nak pi
Singapore nak beli kena tukar duit jejak seribu gak sebab aritu aku pi tengok
about 4oo dollar ++ urmm fikir fikir tak payah lar better amek ajek lar black
kalau amek white takut kotor lar plak walaupon keypad color pink tapi fikir
bab rega pertukaran better aku beli ajek alah black pon black lar redha ajek lar
aku nak loan dengan mum another RM400 urmm aku guna duit gaji RM400
nanti bulan bulan aku bayar balik urmmm terpaksa untuk paksa mum setuju
aku dah mengidam nak kan handphone tu uhuk uhuk urmm tengok lar
pada rezeki macam mana nanti kalau de extra can lar kalau tak de diam-diam sudah
tetiba rasa malas nak buat kerja vuley macam tu huhu montot ar ayooo lambat
lagi ke nak balik nie...???huhu nak sambung work ar walau dalam mood malas
tahap kamben huhuhu.....

No comments:

Post a Comment