Saturday 19 February 2011

♥ Alhamdulilah Syukur Padamu Ya Allah ♥


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.








Taraaa Syukur Alhamdulilah berjaya jugak aku milikinya terima kasih mum sebab
sudi beri loan kepada anak mu yang gedik ini untuk beli handphone nie
suka sangat suka bangat by the way kalau korang nak taw aku dah ada first generation
LG KG800 color pink now handphone tu still okey cuma keypad number 2 kena
tekan kuat-kuat baru ley kalau tak cannot huhuhuhu
sis balik pi Jusco hengat nak tengok wayang Sini Ada Hantu tapi disebabkan oleh
wayang kol 8 lebih maka tak jadi nyahh so next week ingat nak tengok kembar siang
huhuhu then babam membebel nak makan sebab tengah hari tak makan mum masuk
singapore tinggal lar bibik dengan babam kat umah so aku balik tanya nak makan
apa dia tak jawab apee jekk aku rasa macam nak geget-geget ajek taw...!!!
so sementara tunggu sis balik keje kitaorang dengar MJ12 sampai lar kol 4 lebih
sambil menahan geram coz tenet macam cipot sedot slow banget siot hampeh
aku ada gak download wallpaper tapi entah tak banyak bekenan lagi pula
aku kena cari ringtone lagu entah tak sure nak gunakan ringtone aper huhuhu
tu kena fikir lagik kuikuikuikui tapi kan happy gilerz coz aku dah dapat apa yang
aku hajati dan paling paling thanks sesangat kat my lovely mom coz dia sanggup
kasi aku loan RM400 untuk beli handphone nie nanti adik gaji adik bayar balik ehh
kalau betol gaji jadi 7 nanti adik bayar habis kat mum ehhh sayang mum terima
kasih sebab sudi kasi adik loan untuk beli handphone nie....
now nak start proseskan wallpaper ringtone message tone urmmm apa lagik ehh
cuma can charge 5 hours only kalau lebih bateri rosak wokeyyy malam karang
aku nak startkan proses ngeh ngeh ngeh ngeh ngeh ngeh..........
nak pink tak dapat kalau nak beli kat Singapore tak kose mak nak pi singapore
semata-mata nak beli color pink dah ler tukar duit pon lebih banyak baik
amek ajek black red senang beb sempat gak beli blink blink tapi tak nak ar
amek gambar sebab kiut sangat and ada nama huhuhuhu urmmm aku sempat gak
jumpa earpiece hello kitty sangat chomey tak sabar nak use and test kalau rosak
boleh exchange huhuhu okey ar nak godeh-godeh arr function and sound huhuhuhu....

No comments:

Post a Comment