Monday 7 February 2011

♥ Berotot ♥

Hampeh betol ar si bibik dengan biga dok kutuk kutuk aku
bibik kata aku suka yang berotot yang besar besar cehhhh
melucah betol lar bibik memalam nie.....
adeyyy mengutuk orang adeyyy aku pelangkung gak bebudak dua ekor
nie taw.....!!! yeahhh aku suka yang tinggi...yang berotot yang melindungi aku
daripada merbahaya wawawawa
adeyyy masak betol ar nak buat apa kat mereka nie ehhh...???
adeyyy mengutuk aku laju ajekkk
huwawawa apa-apa ajek lar ehhh nak tengok bagaimana rupa bakal suami
aku nanti hahhaa tunggu dan liha bagaimana muncul orangnya
wawawa aku nak tidur nie tapi ley plak dok membebel kat blog huwawa
nak sleep ar bantal dah panggil paip hidung aku dah bocor
tengok depa kutuk aku capcai lar plak cina okey melayu okey yang penting
berotot adeyyy hampehhh betol ar dorang nie....!!!
yang berotot masuk list yang tak berotot chowww huwawawa cettt yang penting
berotot jangan lembik yang penting kuat dan licin hampehhh soit mereka berdua
nak aku semat ke nak aku ikat lepas tu gantung kat kipas...??
hah fikir lar kome berdua aku nak sleep gantuk ar.....!!!
paraz tadi petang tido aku usik sampai dia bangun then melalak tak cukup tido
ummm then ika nak amek paraz dia tak mo peluk aku takut kena amek
then masukkan dalam bakul lepas tu tarik tangan aku suruh tepuk tepuk dia
urmmm bila dah tido aku cabut pi makan sekejap ajek then melalak rupanya
dah bangun key dukung lar si kenit....
aku ugutpayaz aku nak peluk dia tapi dia tak mo merayap ajek then aku ugut
kalau tak mo peluk aku nanti aku pergi work muaahahhahaha laju ajek dia peluk
suka suka ugut ugut macam gini hahahhahahaha.....!!!
then masa tengah hari daddy gi check mata then bebual dengan payaz kat fon
mum suruh dia babai aku tapi dia pi muuahhh kat aku macam dia buat kat bapak dia
alooo sweet nya adeyy kalau bek tahu nie harus meletuss sebab sekarang nie
kalau aku pergi kerja payaz mesti nanes tak taw lar kenapa jadi macam gini
ye lor dah lama duduk umah sekali gi work tapi payaz pandai kata aku gi work
hhaha awat rasa macam practise ada anak plak nie adeyy seru tawen dah dekat ker..??
again merepek kay ar nak sleep nak lupakan apa yang terjadi haishhh nak pi
kebalkan hati lar tak mo ada perasaan.....!!!!

No comments:

Post a Comment