Wednesday 23 February 2011

♥ Halamak ♥


Korang tengok apa dah jadi pada header aku dah tak chantek macam dulu-dulu
nie nak kena tunggu berapa lama nie baru nak back macam dulu...??
anyone know how want to get back macam dedulu...??
sob sob sob nampaknya aku kena tukar layout lar nie banyak nak kena adjust balik nie
dah nak kena merapu carik layout baru takut jadi macam gini lagik
pe masalah si katak nie menyusahkan orang betol lar
sis nya blog lagik teruk siot gambar si katak nie penuh adeyyy tak pe lar karang aku
balik aku kena mencari layout yang sesuai dengan blog aku nie ummmm
nak adjust tulisan color pink wink wink jadi ley guna yang setting baru lagik cung
ehhh tak nak ar nanti apa upload tinggal kesan urmmmm
hasihhhh menyusahkan orang betol lar katak nie taw habis dah tak lawa blog ku
urmmm mencik mencik bencik bencik wekkkk

Happy Anniversary muchuk yang ke 11 bulan urmmm bulan depan dah setahun
rasa macam baru ajek semalam dapat muchuk uhuk uhuk.....!!!!

No comments:

Post a Comment