Thursday 10 February 2011

♥ Banjir ♥



Nie baru ajek tadi berlaku kol 5 lebih nampak langit dah gelap ustaz
kelam kabut alihkan kereta then kete aku sebelah kete ustaz tanya kak aida
nie macam mana kena ke kat kereta aku then dia kata dulu kena sampai tayar
* tak sure lar part mana * aku pe lagik cepat2 amek kunci kete alihkan kereta bior la
jauh asalkan kete den tak terlibat masuk air haishhh naya oo kalau apa2 terjadi menangis
tak berlagu aku nanti then bagus aku alihkan kereta sekejap tu air naik tinggi gak
sampai paras batu * nampak tak muchuk i chomey ajek parking *
kalau triton ke CR-V boleh lagik kena kete aku katek semacam ajek so tak boleh
jepun siap kutuk lagik asal aku alihkan kereta pastu aku cakap tak mo ar
nanti masuk air jepun cakap biar lah uwaaa nanti kalau masuk air macam mana
aku nak balik dah ler dapat susah tak so nasib baik kereta aku selamat sihat dan
walafiat pss masa balik basah kuyup lencun aku hujan tengah lebat parking jauh
sempat gak meredah air bertakung tu perghhh dasat seyy aku tahniah buat aku
sebab berjaya main hujan mihahhahahha suka suka suka....
gambar diambil menggunakan handphone C3 color pink * wahh siap beritahu lagik *
kualiti okey lar so so ajek susah giler siot nak cari theme c3 nie merapu seyy carik
kepada pihak pihak theme sila lar buat theme untuk c3 yang cung cung cian lar
kat aku nie uhuk uhuk sib sob * nanes konon pi duduk hujang sana *
urmmm aku nak edit lagu ar nak pakai lagu apa beshh untuk ringtone sama text tone
any idea....??? rasa macam nak makan MCD jek ar tapi tengah pokai macam mana
ermmm kete pon minyak dah nak sampai ke E esok malam pi isi minyak kejap ker
ala sapa nak teman isi minyak...???? dah ler tak berapa nak pandai sangat uhuk uhuk
bibik tak nak makan MCD lapooooo nak MCD plss nak MCD....

No comments:

Post a Comment