Wednesday 2 February 2011

♥ Perhatian Incik Google ♥

Tetiba aku rasa tak beshh plak dengan google nie lar sebab apa sebabnya ialah
nak create blog kena guna number phone tetiba aku rasa macam yek eleh bodohnya
dah lar tak beshhh nak create email pon macam gitu eiii geram tak...??
maybe aku sorang jek kot rasa geram motif aku buat balik blog sebabnya ialah
babam tak taw aku dah de blog aku just kata yang blog aku dah mampus
dah tak de so aku ingat nak create untuk cover cover sekali jadi macam gini
Ya Allah stressnya aku eiii geremmm geremmm geremmmm sabo sabo sabo
kenapa lar mesti jadi macam ginik...??? why why why aduhaiiii
ehhh dah kol 1:33 pagi err nak kena pergi keje kol 8 huhuhu belom sleep lagik
so how macam mana nak bikin untuk cover line ehhh ada any idea
sebab tak perlu lar family aku taw kewujudan blog nie biar lar ianya jadi begini
hanya aku dan kamu kamu kamu perlu tahu....
urmmm bising nya water pump oxygen ikan nie lar rasa macam nak cabut ajek
letak kat luar bising bising si babam semangat nak dengar MJ12 last-last
tido sudah eiii sabo ajek lar aku pon tutup lar malas nak dengar urmmm pale
nie dah macam weng weng arr maybe sleep akan redha kot yihhhaaa tak sabonya
nak menanti esok ek eleh macam lar aku nak pi beraya huhuhu bukan pi beraya
tapi pi holiday tenangkan hati fikiran dan perasaan
tengok lar aku nie nak cabut plug computer pergi cabut plug internet
bengong ke hape hah aku nie adeyyy apa nak jadi pon aku tak taw lar
lain yang nak buat lain pi buat okey taw petanda suruh tido nanti susah bangun
pagi tapi tetiba rasa macam ehhh dah lama aku tak update pepagi buta ala macam
dedulu dulu rindu plak zaman nak buat seperti itu tu yang pi buat macam gini
tu yang buang tebiat sekejap buat seperti ini ala sesaja saja nak bikin
bukan pe aku harap sangat walau busy macam mana tetap maintain update blog
urmmm korang percaya ker maksud disebalik nama pemilik blog...???
ada lagik ke ehh yang suka suka nak merahsiakan identiti mereka seperti
gambar muka mereka family mereka nama sebenar mereka...???
aku just inform nama anak anak saja tapi tidak inform nama sendiri apatah lagik
gambar sendiri just ada gambar anak-anak saja wahhhhh cian bakal anak aku
urmm bila malam tiba err tengah tengah malam banyak plak idea datang tapi bila
siang err macam terhad aje nak type err nape lar plak ehhh...???
beshhh nya chat box aku hilang dah nak kena setting balik pulak menyusahkan
betol lar aduhaii patut ler dari semalam aku bukak blog tgk chatbox tak dek
okey dah set nasib baik senang tak perlu nak pening pening kalau susah sangat
aku tinggalkan ajek esok bila free baru bikin hahha sejak sejak dah keje nie
kemalasan tahap longkang sudah * euwww buruk sungguh * apa boleh buat
kekadang fikir gak apa yang penat bukan apa taw penat pada otak dan pemikiran
kerja tak siap tapi aku langsung tak nak buat yang aku taw pi fesbuk main game
bukak apa kejadah blog orang tapi tak tinggalkan jejak semua itu aku buat
untuk hilangkan kebosanan tahap tak taw lar nie bukan tahap longkang lagik nie
sudah tahap parit urmmm entah lar gambar yang nak update kat blog pon
tak transfer lagik sebabnya malas and bebudak ada sebuk akan tanya macam macam
soklan and aku rasa macam tak de masa nak type bila bebudak tido aku pon tido ar
hurmmm entah lar bila tengah tengah malam timbul bermacam idea
urmmm sudah nak kol 2 pagi better aku sleep nanti susah nak bangun pagi
dah banyak kali sangap nak tido okey mata lets go sleep masa untuk rehatkan badan
dan jugak minda Selamat Malam ehh Pepagi Buta Sweet Dreamm

No comments:

Post a Comment