Monday 21 February 2011

♥ Belaian Rambut ♥





Aku tak bawak sepit rambut so agak rimas lar dengan rambut tak berikat
so aku terhengat aritu aku pi belog hanis zalikha ada wat tutorial cun siot
cara dia ikat rambut without gunakan getah sepit just ikat gituk ajek
aku punya lar try demi try demi try ikut apa yang dia ajar tak menjadi rambut
asyik jatuh ajek ye lor rambut aku lembut bhai so cannot mesti terjatuh then
aku jumpa lagik satu tutorial budak nie pon amek guna dari hanis zalikha so aku try
ikut step dia step by step menjadi suka suka suka tapi akunya rambut jadi tapi
serabut ar tak berapa nak cantik tak kisah lar janji rambut ikat so tak rimau sangat
dah ler ari nie rimas semacam ajek ala tak kesah lar walau tak jadi 100% jadi
10% pon orait lar jugak hehhehehe tak pe nanti malam aku try lagik hehhehehe
yang nak selitkan rambut tu kena pastikan ketat baru rambut tak jatuh
tapi disebabkan malas nak kasi kemas kemas biar lar serabut janji rambut ikat
suka suka dah pandai tak pe nanti belajar lagik kasi sama macam hanis zulikha buat
itu kalau jadi wahhh can lompat lompat i hehehehheheheheee
so lepas nie senang lar mana pergi kalau tak bawak getah ikat rambut or sepit
aku ley buat macam gini lar hehehhehehe kuikuikuikui * Lompat lompat *
tapi tangan nie macam gatal miang asyik nak usik usik ajek hehhehehehe
kalau macam gini tak jadi ar nak potong rambut kasi pendek wink wink.....
sekian lama percubaan baru ari nie berjaya suka suka suka bangat happy....
punya lar happy sampai pi update kat fb yang aku berjaya ikat rambut without
sepit or getah hehehehe exited beb sekian lama mencuba today baru berjaya
tapi lepas nie nak belajar kasi lebih kemas dan tidak serabut nampak smooth ajek
hehehhehee tunggu dan tunggu untuk kasi berjaya yipppyyy yihhhhaaaaaaa
ayok bila mau lunch nie lambat betol ar nak kol 1 petang nie lemb siot lapo dah nie
huhuhu abis kena kutuk dah aku nie dah ler muka buruk giler buat rambut macam gini
lagik lar buruk uhuk uhuk sedih sedih sedih taw ler i nie buyuk tak mo lar kutuk i
tetiba sentap kaw kaw kan huhuhu........!!!!!! apa ley buat i nie kan kuat sentap...

No comments:

Post a Comment