Wednesday 9 February 2011

♥ LololoLalala ♥

Kepala aku start sakit copy number masuk exel uwaaa restkan mata kejap
urmm balik nie nak tukar handphone lar pakai c3 lepas tu nak beli silicone case
lar senang boleh selit mana yang aku rasa senang lepas tu aku tak perlu nak risau
kalau kena air ke iphone sensitif beb nak dapat dah ler susah takkan bila dah dapat
amek geganas pakai * bape kali ayat nie aku ulang *
bukan pe aku nak cari handphone yang senang untuk aku gunakan urusan harian
just unlock lepas tu call * iphone pon sama gak * tapi entah aku nie spesis yang ganas
bila bab nak menjaga barang kekadang ada gak aku baling handphone lar
baling atas katil babe bukan atas lantai gilo apo jahanam beb handphone baling
atas lantai berkecai berderai hancusssss memana handphone pon tak dapat nak
diselamatkan kalau buat macam gituk hoccayyy....
urmmm bukan pe aku risau bukan cikit tapi risau banyak boleh buntu gituk
bila time lunch nak balik takut ajek hujan mana aku nak sorok iphone aku
pernah babe aku mimpi aku terjun swimming pool sekali bila dah masuk dalam
swimming pool baru aku perasan handphone dalam poket seluar kelam kabut
kuar dari swimming pool then nampak dot dot merah tak ke meroyan masa tu
memang dah nak melalak siot takut mimpi tu jadi realiti nak tukar ar handphone
pi jalan or holiday ajek use seremmm siott better aku rendah diri pakai handphone
bese bese ajek yang kalau apa-apa jadi idak ler aku wisau hoccay...!!
susah gak ek nak cari theme c3 tempat yang aku selalu download theme pon tak
de gak theme pelik tak..?? sweet apa c3 bebudak pon suka nak use c3 chomey ajek
keypad pon senang nak type walau semua membebel kat ofis kata keypad susah
nak type tapikan mana aku nak cari silikon c3 any idea area johor
sapa taw sila tinggalkan komen di cbox untuk beritahu sebab kotak komen sudah
aku lupuskan untuk selama-lamanya....

p/s: nak tukar template tak ek...?? nak pi beli template direka khas atas minat aku
huhuhu buntu buntu....

No comments:

Post a Comment